Verdens bedste veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Barbamama

Nøj hvor blev jeg glad i dag. I går havde jeg en meget hård dag med Carla som sluttede med at jeg sad på sofaen og græd og tænkte at jeg bare IKKE kunne overskue dagen efter. Jeg sms'ede med min veninde om det om aftenen.

Til morges var jeg så "Kun" en halv time om at få Carla til at sove så det så jeg som en sejr. Ikke længe efter bankede det på døren. Og udenfor stod min dejlige veninde med morgenbrød og sagde: Er der en der har brug for lidt psykisk opbakning?" Så begyndte jeg bare at tude helt vildt og stod bare længe og holdt om hende. SØDE SØDE menneske!!!! Hun er bare den mest betænksomme veninde og jeg ELSKER hende bare så meget!!!!! Jeg kender virkelig ikke andre som hende!!!! Kan slet ikke undvære hende!!! Det gav mig bare så meget overskud og jeg kunne holde ud at Carla ikke gad en skid til eftermiddag!!! Det var bare dejligt!!!!

I morgen skal vi ind til byen og hygge. Det glæder jeg mig helt vildt til! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

oo

nåh for søren da, der fik jeg godt nok lige tårer i øjnene!! det er skismer verdens bedste veninde der dukker op på den måde

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

nåh for søren da, der fik jeg godt nok lige tårer i øjnene!! det er skismer verdens bedste veninde der dukker op på den måde

ja det er det virkelig!!!! Hun er så dejlig og jeg føler slet ikke jeg kan gengælde alle de søde ting hun gør for mig!!!!

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Århhh nu sidder jeg her og har gåsehud overalt!!!

Hun er simpelthen fantastisk!

Anmeld

15. juli 2010

lion

michella80 skriver:

Nøj hvor blev jeg glad i dag. I går havde jeg en meget hård dag med Carla som sluttede med at jeg sad på sofaen og græd og tænkte at jeg bare IKKE kunne overskue dagen efter. Jeg sms'ede med min veninde om det om aftenen.

Til morges var jeg så "Kun" en halv time om at få Carla til at sove så det så jeg som en sejr. Ikke længe efter bankede det på døren. Og udenfor stod min dejlige veninde med morgenbrød og sagde: Er der en der har brug for lidt psykisk opbakning?" Så begyndte jeg bare at tude helt vildt og stod bare længe og holdt om hende. SØDE SØDE menneske!!!! Hun er bare den mest betænksomme veninde og jeg ELSKER hende bare så meget!!!!! Jeg kender virkelig ikke andre som hende!!!! Kan slet ikke undvære hende!!! Det gav mig bare så meget overskud og jeg kunne holde ud at Carla ikke gad en skid til eftermiddag!!! Det var bare dejligt!!!!

I morgen skal vi ind til byen og hygge. Det glæder jeg mig helt vildt til! 

Ja sådan en veninde burde alle har.

Sikke en skøn veninde du har

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Hey hvornår er det hun har termin? August?

Anmeld

15. juli 2010

JustAnotherName

Alle kunne bruge sådan en veninde.
Hvor lyder hun bare sød og overskuds-agtig kærlig.
Hold du godt fast ved sådan en ven!!

Og i øvrigt, så består sådanne gode venskaber jo kun, hvis det går 2 veje. Så ergo må du også være en god ven - som gør, at det er værd at være der for dig, fordi du selv ville gøre noget lignende, hvis det havde været hende, som behøvede dig!

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Århhh nu sidder jeg her og har gåsehud overalt!!!

Hun er simpelthen fantastisk!

Det er hun virkelig!!!!

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

lion skriver:

Ja sådan en veninde burde alle har.

Sikke en skøn veninde du har

Ja det burde alle have.

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hey hvornår er det hun har termin? August?

19.august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.