"undgå light produkter".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Bare mig..

Jeg hørte lige i tvavisen, at man nu fraråder lightprodukter, blandt andet colalight, da man mener der er en sammenhæng mellem colalight-brugere og for tidligfødte..

Så man anbefaler nu, at man går over til ikke-lightprodukter..

Helt ærligt, det er sgu ikke nemt at være gravid mere!

Ville egebtlig bare fortælle hvad der nu anbefales. det kan sees på dr-update.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Halbschön

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg hørte lige i tvavisen, at man nu fraråder lightprodukter, blandt andet colalight, da man mener der er en sammenhæng mellem colalight-brugere og for tidligfødte..

Så man anbefaler nu, at man går over til ikke-lightprodukter..

Helt ærligt, det er sgu ikke nemt at være gravid mere!

Ville egebtlig bare fortælle hvad der nu anbefales. det kan sees på dr-update.

Hehe tror du er den 5. der laver indlæg om det idag ;o)

Men nej, det er ikke nemt at være gravid Jeg STORdrak dog light-produkter under graviditeten.. Og jeg gik 19 dage over tid ;o)

Anmeld

15. juli 2010

Bare mig..

Renée88 skriver:

Men nej, det er ikke nemt at være gravid Jeg STORdrak dog light-produkter under graviditeten.. Og jeg gik 19 dage over tid ;o)

Hov, nej det har jeg da ikke set..

Sorry!

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hov, nej det har jeg da ikke set..

Sorry!

Hehe pyt med det ;o)

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Renée88 skriver:

19 dage over!?!?!?!?!?! ei det må da være en tastefejl ikke???

bliver jo helt nervøs...

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

noname skriver:

19 dage over!?!?!?!?!?! ei det må da være en tastefejl ikke???

bliver jo helt nervøs...

He he nej nej ;o) Den er god nok!

Min mens-termin sagde 28/9.. NF: 2/10.. Alle efterfølgende scanninger(var til 6 ekstra) sagde 28/9... Jeg fødte 17/10, efter at jeg blev sat igang 16/10

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Renée88 skriver:

He he nej nej ;o) Den er god nok!

Min mens-termin sagde 28/9.. NF: 2/10.. Alle efterfølgende scanninger(var til 6 ekstra) sagde 28/9... Jeg fødte 17/10, efter at jeg blev sat igang 16/10

Jesus christ.... det var mange dage synes jeg... åhhh gud...

vil ud og invistere i en trambolin i håbet om at det kan sætte gang i noget.... tjaa, man må vel prøve lidt af hvert... har dog nogle dage endnu til termin.... men altså, du kender nok følelsen "kom nu uuuudddd!!!!!!

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

noname skriver:

Jesus christ.... det var mange dage synes jeg... åhhh gud...

vil ud og invistere i en trambolin i håbet om at det kan sætte gang i noget.... tjaa, man må vel prøve lidt af hvert... har dog nogle dage endnu til termin.... men altså, du kender nok følelsen "kom nu uuuudddd!!!!!!

hehe ja det kan du tro ;o) Vi havde endda troet at jeg ville føde før tid pga stort barn... Og fordi at jeg skulle gå i skole indtil termin... Og først flyttede i bolig ugen op til termin.. Og det var på 2sal.. Men nej.. Jeg måtte sættes igang

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Renée88 skriver:

hehe ja det kan du tro ;o) Vi havde endda troet at jeg ville føde før tid pga stort barn... Og fordi at jeg skulle gå i skole indtil termin... Og først flyttede i bolig ugen op til termin.. Og det var på 2sal.. Men nej.. Jeg måtte sættes igang

Hmmm - altså må indrømme at jeg havde HÅBET på at føre før tid pga min familie ikke ligefrem har tradition for at gå til termin. Men jeg REGNER med at gå over tid - dog ikke 19 dage .

Jeg er allerede en i familien der har prøvet at være gravid i længst tid - en lidt kedelig rekord - men æreglig skam for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.