Bil-køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Na-Wi

Hvilken bil skal vi købe (mærke & model) hvis vi vil have en nogenlunde billig bilforsikring? (den skal ikke ligne alt for meget lort )

Kæresten som har kortet og har haft det i mange år har vidst aldrig ejet en bil før, så det er vidst noget der spiller ind i prisen ..

Hjælp os, vi har ikke en dyt forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

NoName

Uhh, det er et vidt begreb.

Hvad har i af krav til bilen? men vil da foreslå i prøver at lure på bilbasen.dk finder i noget der har interesse, så ring og spør forsikringen hvad den koster, hvis der ikke står en VEJLEDENDE pris på bilbasen.

Den bil der er god til os, er jo ikke sikker er god for jer... mange mennesker mange meninger...

Knus NoName

Anmeld

15. juli 2010

roenlund

hvis i har råd til ny bil så køb en med forsikring inkl. for der sparer man rigtig mange penge når man er nybilist... ellers er det bare røvdyrt, næstenligemeget hvad man køber.

Anmeld

15. juli 2010

Na-Wi

roenlund skriver:

hvis i har råd til ny bil så køb en med forsikring inkl. for der sparer man rigtig mange penge når man er nybilist... ellers er det bare røvdyrt, næstenligemeget hvad man køber.

Vi har desværre ikke finanserne til en ny

Det er jo helt vanvittige priser når man er nybillist .. Har været inde og tjekke priser og der ligger de på 26-34000 om året!! Det synes jeg er mange mange penge!

Anmeld

15. juli 2010

Na-Wi

noname skriver:

Uhh, det er et vidt begreb.

Hvad har i af krav til bilen? men vil da foreslå i prøver at lure på bilbasen.dk finder i noget der har interesse, så ring og spør forsikringen hvad den koster, hvis der ikke står en VEJLEDENDE pris på bilbasen.

Den bil der er god til os, er jo ikke sikker er god for jer... mange mennesker mange meninger...

Knus NoName

Bilbasen har jeg været inde på, men det er svært når man ikke ved hvad man skal have

Hmm krav, ja en lille bil der kan kører hvor der er plads til vores søn, og så den gerne være bare lidt økonomisk

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Naannaa87 skriver:

Bilbasen har jeg været inde på, men det er svært når man ikke ved hvad man skal have

Hmm krav, ja en lille bil der kan kører hvor der er plads til vores søn, og så den gerne være bare lidt økonomisk

pris???

Anmeld

15. juli 2010

Na-Wi

noname skriver:

pris???

Det er ikke så meget prisen på bilen jeg går op i, det er mere at bilen er lille (men ikke alt for grim ) så det går ind og påvirker forsikringsprisen.. Det er den vi gerne vil have så langt ned som muligt

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Naannaa87 skriver:

Det er ikke så meget prisen på bilen jeg går op i, det er mere at bilen er lille (men ikke alt for grim ) så det går ind og påvirker forsikringsprisen.. Det er den vi gerne vil have så langt ned som muligt

Er ved at kigge om jeg måske kan finde noget, som jeg ville køre i... men hvad vil i give for en vil 5000 eller 100000... der er jo stor forskel

Anmeld

15. juli 2010

Na-Wi

noname skriver:

Er ved at kigge om jeg måske kan finde noget, som jeg ville køre i... men hvad vil i give for en vil 5000 eller 100000... der er jo stor forskel

Så lidt som muligt

Anmeld

15. juli 2010

NoName

Naannaa87 skriver:

Så lidt som muligt

Smiler... enig... vi vil gerne have det hele til det halve...

sender lige en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.