Her idag forkælet Anton med en lille luxus:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Valle81

Jeg havde af mit arbejde fået en barselsgave - tøj - som ikke lige var sagen.

Da jeg kom ind i butikken hvor det var købt forelskede jeg mig i et sengesæt fra Sebra - jeg måtte eje det. De skulle lige bestille det hjem, da de ikke havde det i baby :0) TAxi'en er hæklet og syet på:0)

De ringede så idag og det var kommet - så susede ind og købte det:0)

Nu skal det bare vaskes og tørres og på i en fart:0)

Jeg ville normalt aldrig betale så meget for et sengesæt ( 249,95) til mine børn - men denne gang var det jo faktisk gratis:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Maria.

Valle81 skriver:

Jeg havde af mit arbejde fået en barselsgave - tøj - som ikke lige var sagen.

Da jeg kom ind i butikken hvor det var købt forelskede jeg mig i et sengesæt fra Sebra - jeg måtte eje det. De skulle lige bestille det hjem, da de ikke havde det i baby :0) TAxi'en er hæklet og syet på:0)

De ringede så idag og det var kommet - så susede ind og købte det:0)

Nu skal det bare vaskes og tørres og på i en fart:0)

Jeg ville normalt aldrig betale så meget for et sengesæt ( 249,95) til mine børn - men denne gang var det jo faktisk gratis:0)

hov hov hva er nu det? Jeg troede vi lige var blevet enige om at sy det selv!? Aj, det er rigtig sødt! Go lille detajle med taxien..

Anmeld

15. juli 2010

Valle81

Maria. skriver:

hov hov hva er nu det? Jeg troede vi lige var blevet enige om at sy det selv!? Aj, det er rigtig sødt! Go lille detajle med taxien..

I KNOW I KNOW:0)

Men også kun fordi det var gratis - og der var ikke lige noget tøj jeg måtte eje:0)

Men jo skal bestemt sy noget:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.