Så er det også slut med light

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

http://nyhederne.tv2.dk/article/32192465/

Man føder for tidligt pga. light, men der står ikke noget om hvor tidligt. Så nu er det 9 mdr uden sodavand og saftevand, for det dur heller ikke med sukker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

LinLin

Aaaarh... Alt med måde

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

Skal den forståes som om du er gravid, Jeanne??

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Hehe så skal du da lige opdatere testlisten  Hvis det er tilfældet

Anmeld

16. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
kitty skriver:

Skal den forståes som om du er gravid, Jeanne??

Dog ikke - men vi kæmper for sagen

Anmeld

16. juli 2010

JustAnotherName

Jeg drak ikke cola og kaffe i min første graviditet (ihvertfald meget begrænset), og jeg fødte lige til termin.

I anden graviditet fik jeg hang til cola, hvilket jeg aldrig havde haft før.
Valgte så cola light i den indbildning at det i det mindste jo nok var LIDT bedre. Og jeg drak faktisk også lidt for meget kaffe (endte på et "kursus ....for kaffedrikkere"), og til trods for den forskel i første og anden gravidtet (plus at de kloge som regel siger, at hvis man føder til termin med den første, så er sandsynligheden mindre for, at man går over tiden gangen efter) ...så gik jeg alligevel et par dage over termin anden gang.

Så jeg tror ikke at man skal tage det så bogstaveligt!
Men selvfølgelig bruge sin sunde fornuft og ikke ikke tylrer flere liter kaffe og/eller cola (uanset om det er light eller ej) hver dag

Anmeld

16. juli 2010

NoName

Ja undskyld, men jeg synes det er noget fis... Og er enig med Mor til David, alt med måde.

Anmeld

16. juli 2010

pussepige

Hva blir det næste...

Anmeld

16. juli 2010

SHERO

Puhh, er jeg MEGA pepsimax afhængig, og var til diæstist i forbindelse med min graviditet og hun sagde det ikke var et problem.

Så jeg drak halv meget under min graviditet og gik 13 dage over tid...

Anmeld

16. juli 2010

KarinaV

Problemet med light produkter er jo sødestoffet aspartam. Et kunstigt genmodifiseret stof. Det er ikke ordentligt gennemtestet og producenterne vil gøre alt for at det er aspartam der bliver i produkterne...fordi det er det billigste på markedet.

Personligt vil jeg ikke indtage noget der indeholder aspartam...men det er fordi jeg ved hvilke symptomer jeg fik af at indtage det og at det holdt op da jeg stoppede med det...

Istedet burde de bruge det naturlige stof Stevia som ikke inderholder nogen kalorier overhovedet.

Men hvis jeg skal vælge mellem aspartam og alm. sukker så vælger jeg da helt klart sukker. Det ved man da hvad er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.