lækkert eller ulækkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

skoust

ja her i sommer varmen har jeg virkelig fået mange mærkelige vaner.. lige nu sidder jeg og spiser feta ost bare fra bøtten af er det ulækkert?

nogen der gør nogen mærkelige ting her i sommer varmen så lad mig da høre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Low

skoust skriver:

ja her i sommer varmen har jeg virkelig fået mange mærkelige vaner.. lige nu sidder jeg og spiser feta ost bare fra bøtten af er det ulækkert?

Feta ost fra bøtten 

Du er skam ikke den eneste hehe.. her behøver det ikke være sol og soller for at jeg gør det hehe. Det har jeg altid gjort men jeg gør det ikke ofte for så ville det helt sikkert sætte sig hehe

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

det er altså også bare for lækkert! Altså feta ost fra bøtten

Anmeld

15. juli 2010

skoust

tror også bare det var en undskyldning det med varmen for jeg gør det tit.. det er en periode jeg lige er kommet ind i tror jeg..

gør du ellers noget mærkeligt noget?

Anmeld

15. juli 2010

Tynen

Jeg kunne sgu godt gøre det

Anmeld

15. juli 2010

AnneP

skoust skriver:

jeg elsker feta, så jeg syntes ikke det er ulækkert! -hvis du kombinerer det med vandmelon, får du noget helt fantastisk! guf guf guf! 

lige pt er jeg til nachos med meget cheddar ost...  men har også haft tider hvor den stod på hvidløg direkte fra glasset.

Anmeld

15. juli 2010

skoust

troede virkelig at jeg var den eneste i hele verden der spiser mærkelige ting og jeg er ikke gravid eller noget .. er bare lidt mærkelig..

Anmeld

15. juli 2010

BineS

Det kunne jeg også snildt finde på Dét bare lækkert!

Anmeld

15. juli 2010

mortilfreja

Elsker feta... Sidder selv og spiser feta direkte fra bøtten lige nu

Anmeld

15. juli 2010

skoust

er bare glad for min kæreste ikke er hjemme for han kan ikke fordrage feta og synet af mig der sidder med bøtten og bare spiser det ville nok ikke være et hit i hans øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.