hundehvalp og graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.762 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

CiSo

Hej piger.

jeg har brug for et hurtigt svar.. Min lille hundehvalp, på 8 uger idag vil jo gerne lege, og det foregår jo med at bide! Idag blev legen lidt for voldsom og hun fik bidt hul på min hånd så det blødte! 

og så vil jeg lige hører jer, om der er noget man skal være ekstra opmærksom på, når man er gravid og bliver "bidt".

Sophie, med en meget livlig lille hund. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Trolde_mor

Det tror jeg ikke, så længe det bare er fordi der er gået hul, og ikke er et stort bidemærke der kan gå betændelse i..

Og må da lige sige, at det bare er så skønt med en dejlig livlig hund når man er gravid og skal hvile, så kan man sidde ned og lege med den i sofaen (alt afhængig af str. selvfølgelig)

Anmeld

15. juli 2010

mortilfreja

sophieamalia skriver:

Hej piger.

jeg har brug for et hurtigt svar.. Min lille hundehvalp, på 8 uger idag vil jo gerne lege, og det foregår jo med at bide! Idag blev legen lidt for voldsom og hun fik bidt hul på min hånd så det blødte! 

og så vil jeg lige hører jer, om der er noget man skal være ekstra opmærksom på, når man er gravid og bliver "bidt".

Sophie, med en meget livlig lille hund. 

Hvis du har stivkrampevaccination sker der ik noget..

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

Skulle vi ikke se den lille vaps?

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

jeg ringede til min mor, og hun mente at jeg sidst fik som 5 årig. så ringede jeg til lægen, som sagde det nok var bedst jeg kom og fik stivkrampe vaccinen.

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

Maria. skriver:

Skulle vi ikke se den lille vaps?

jo da. (-: det skal i! Hun er så sød, og min lille baby! Men nu kan jeg ikke se knappen, der hvor man plejer at lægge billeder ind?

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

Trolde_mor skriver:

Det tror jeg ikke, så længe det bare er fordi der er gået hul, og ikke er et stort bidemærke der kan gå betændelse i..

Og må da lige sige, at det bare er så skønt med en dejlig livlig hund når man er gravid og skal hvile, så kan man sidde ned og lege med den i sofaen (alt afhængig af str. selvfølgelig)

ja, men tit og ofte må jeg sætte hende på gulvet! Altså hvis fanden tager ved hende, så bliver hun godt nok voldsom! Hun har haft fat i min mave ben og arme op til flere gange! AVS  

- men nogle gang så vil hun gerne putte! 

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

sophieamalia skriver:

jo da. (-: det skal i! Hun er så sød, og min lille baby! Men nu kan jeg ikke se knappen, der hvor man plejer at lægge billeder ind?

Den er nedenunder der hvor du skriver indlægget.. Glæder mig til at se hende..

Anmeld

15. juli 2010

CiSo

sophieamalia skriver:

her er hun.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2010

Pena

Nååååårh

Er det en schæfer?

Kan selv huske tiden med hvalpe. Man lignede nærmest en cutter med alle de sår på armene.

Men da vi fik hvalp nr to et år efter den anden var der ingen problemer. Da legede de to hunde sammen, så vores arme slap.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.