hvornår stod jeres fast med hovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Patrick07

var til jordmor idag (28+3) og lillemanden blev skud til og veje 1.100 gram  også fik jeg også lige og vide at hans hoved står fast i bækkenet.. og det syntes jeg lyder til at være meget tidligt..

Men hvornår stod jeres ca. fast ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

JacobsMoar

Nu er jeg jo 1. gangs fødende, så aner det ikke.. Men jeg skal til jordemoder igen d. 27, er spændt på at høre hvad hun har at sige.. Var til scanning i sidste uge, der havde junior da gennemskuet at man skal ligge med bunden i vejret

Mvh. Karina (26+6)

Anmeld

15. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

Da jeg ventede Asta stod hun med hovedet i bækkenet i over halvdelen af graviditet - Anton - tjah han var en vildbasse - han ventede til omkring uge 35-36:0)

Anmeld

15. juli 2010

Koen.

uge 34

Anmeld

15. juli 2010

Sara.

Mit første barn stod også fast rigtig tidligt... kan ikke huske helt hvornår... Men hun kom først uge 41+0

Mit andet barn stod aldrig helt fast... han hoppede også lidt op og ned under fødslen... han kom uge 41+5

Anmeld

15. juli 2010

Svei

Min den første stod fast 42+2, dvs da jeg pressede ham ud, ikke før og det var sgu nær gået galt at de ikke tjkkede det da de satte mig igang....han blev født med en arm ud med hovedet,,.... de to andre ved jeg ikek om stod fast, de blev taget med ks...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.