Light sodavand = fortidlig fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Mira0911

Jeg bliver skør i hovedet af alt det med madvare/drikkevare der kan give risiko for, for tidlig fødsel... Jeg drak light under hele graviditeten, og gik 14 dage over tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Lou87

Haha , ja noget skal de jo bruge deres tid på at skrive

Jeg synes der er SÅ mange ting, som af og til bliver gjort mere fokus på om er sundt eller ej... også om du er gravid eller ej.
Og jeg kan altså bare ikk tage mig af det...

Jeg tror simpelthen ikk på det kan være SÅ alvorligt, hvis det stadig må stå fremme på hylderne.

Nogen hopper jo så desværre på det, og lever i stor frygt hele graviditeten, i stedet for at nyde den  

Jeg har da selv droppet solarie imens, men kun skruet "lidt" ned for parfumen og make uppen, samt hårfarvning.
Og jeg har da haft flotte tal igennem det hele.

Altså - de medier, de medier ..

Anmeld

15. juli 2010

Mettemus

Hmmm... agurketid?

Anmeld

15. juli 2010

Bayze

Anne85 skriver:

Min mand skreg af grin lige før da han læste nyheder på eb.... jeg er stor forbruger af cola light  og jeg gik altså 12 dage over tid

Det samme her

Jeg kan snart heller ikke holde flere af de skræmmekampagner ud og som så mange gange før er det sikkert sådan at når man ser lidt nærmere efter i det talmateriale som der bliver konkluderete ud fra, så skal man virkelig bruge en lup for at få øje på problemet. Træt af det....

Anmeld

15. juli 2010

Josesmor

He he.. Godt jeg drikker med sukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.