hjælp mig lige :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

NessaXenia

Hej tøser.

Håber altså lige i kan hjælpe mig, for jeg er godt nok forvirret..

Min kæreste og jeg prøver at få mig gravid; jeg havde min mens. sidst d. 25. Juni - 28. Juni, vi har haft sex hver eneste dag lige siden, i håb om at ramme æggeløsningen, han er kommet oppe i mig hver eneste gang. Jeg har taget flere tests, men alle har været negative, sidst tog jeg iforgårs..

Men er det ikke noget med at jeg ikke kan tage før min mens. skulle være kommet for at kunne teste hcg?

Håber på lidt hjælp..

Knus Nina Sophia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Sofia

Du kan først regne med at kunne teste 14 dage efter ægløsningen:-) Hvis du ikke ved hvornår du har ægløsning kan du prøve en af de beregnere der ligger på nettet, der er også en her på siden. Du kan jo dog ikke regne hundrede procent med dem. Men hvis ikke du får to streger denne måned, så prøv evt. at bruge ægløsningstests næste måned. Derudover tror jeg ikke det er så godt at have sex hver dag, måske hellere hver anden da der så er langt mere krudt i sæden

Anmeld

15. juli 2010

oo

det er i hvert fald bedst at vente til forventet mens dag med at teste, der burde man kunne måle hcg niveauet.

men det er jo MEGET forskelligt! nogle kvinder kan teste positivt allerede når de er 3uger+ og andre kvinder skal gå mange uger over tid før det giver udslag på en graviditetstest.

hvornår har du forventet mens dag? og hvornår havde du ÆL?

Anmeld

15. juli 2010

Pia.

Den dag du skulle ha' haft din menstruation fra den dag af kan du teste - ca 4 uger efter sidste menstruations første dag - hvis du er gravid sker det ca. midt i perioden altså 14 dage efter menstruation (æggeløsning)

Prøv at teste omkring d. 23-25 juli - Held og lykke med det hele..

Anmeld

15. juli 2010

NessaXenia

tusinde tak for svar..

Jeg burde få min mens omkring d. 25..

Vil prøve at teste der, men iiih hvor er ventetiden lang

Anmeld

15. juli 2010

Muffinmus

Ja, og endnu mere fustrerende når man har masser af sex på ÆL og før og efter og allgievel bliver man ikke gravid måned efter måned efter måned...

Man bliver faktisk pisse sur på sin krop til sidst:-)Kan så tydeligt huske fustrationer over de negative test over flere år + en MA, mand jeg hadede min krop og hver måned  var et mareridt og ren ventetid til jeg kunne teste igen:-)

Anmeld

15. juli 2010

NessaXenia

Ih hvor har du ret!

MariaE skriver:

Ja, og endnu mere fustrerende når man har masser af sex på ÆL og før og efter og allgievel bliver man ikke gravid måned efter måned efter måned...

Man bliver faktisk pisse sur på sin krop til sidst:-)Kan så tydeligt huske fustrationer over de negative test over flere år + en MA, mand jeg hadede min krop og hver måned  var et mareridt og ren ventetid til jeg kunne teste igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.