Scanning 6+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Kløver

Har lige været til scanning, og hvor var det stort, en ting var første gang, men fik både set hjerteblinkende og hørt det lille hjerte slå, hvor var det fantastisk

Det bedste er at selvom der er vej til uge 12, hvor de siger man er mere sikker, mente hun risikoen var minimal, da jeg jo nu gennem 2 scanninger ( 5+6 og 6+6 ) har ste det hele sidder som det skal, og barnet vokser som det skal, og vi har set og hørt hjertelyden, så det er bare super dejligt

Desværre ved jeg ikke hvordan jeg lægger scanningsbillederne ind, de ligger i en mappe, men den siger mappen er tom, når jeg prøver at lægge dem ud, både her, på hjemme og facebook ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Daisy

Tillykke med hjerteblink og lyd

Anmeld

15. juli 2010

Maria-s

Må man spørge hvordan det kan være du allerede er blevet scannet 2 gange?

Jeg er idag 6+5 og synes der er uendelig lang tid til jeg engang skal scannes!!... ......

Anmeld

15. juli 2010

Kløver

Maria-s skriver:

Må man spørge hvordan det kan være du allerede er blevet scannet 2 gange?

Jeg er idag 6+5 og synes der er uendelig lang tid til jeg engang skal scannes!!... ......

Det er heller ikke noget de normalt gør, men jeg var tilknyttet gynækologen, da jeg skulle igang med hormonbehandling, men var så heldig at blive gravid inden, derfor har de givet de ekstra scanninger, for at se tidligt, om alt var som det skulle være.

Nu er næste først nakkefoldscanningen, som jo normalt er første scanning

Anmeld

16. juli 2010

Kløver

Så tror jeg det lykkedes, at få lagt scanningsbillede ind af vores lille kaffebønne 6+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.