Hunkat SÅ tynd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Kloster

Hej.

Jeg har en hunkat på 1½ år. Hun er streliseret, men hun strejfer en del her i forår og sommer. Hun plejer ellers at være kælen og har i vinters sovet i ell ved siden af min seng.

Men nu er hun aldrig hjemme og er utrolig tynd. Der kan gå dage imellem hun er hjemme og jeg ved slet ikke hvorofor.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre ell ikke gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Low

Jeg ved ikke hvorfor hun ikke kommer hjem. Det kan være fordi at der er en anden familie der giver hende mad og så holder hun lidt til der. Men det med hun er tynd og der vist mange katte der får om sommeren og det plejer at være orm og det er bare at hente nogle piller ved dyrlægen. Men det kan også være mange andre ting 

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Jeg ville prøve at lade hende være inde, og få hende op på normalt vægt igen.

Det kan være at der er noget/nogen som holder hende ude. Eller der måske er en kat der er i jeres område, der gør hende bange/nervøs så hun ikke tør gå hjem.

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Low skriver:

Jeg ved ikke hvorfor hun ikke kommer hjem. Det kan være fordi at der er en anden familie der giver hende mad og så holder hun lidt til der. Men det med hun er tynd og der vist mange katte der får om sommeren og det plejer at være orm og det er bare at hente nogle piller ved dyrlægen. Men det kan også være mange andre ting 

Og selvføgelig det som low skriver også.

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

Jeg tænker straks orm, når jeg læser hun er tynd.

Forsøget med at have hende inde en periode er måske heller ikke så dumt. Så finder hun ud af, hvor hun hører til? Min gamle hankat strejfede en del, og til sidst kom han aldrig tilbage. Vi tror en anden familie gav ham mad og tog ham til sig

Anmeld

15. juli 2010

Helle30

Jeg ville også mene, hun må have orm. Prøv at kigge på pelsen. Den bliver kedelig/glansløs at se på. Dyrlægen vil nok spørge, om du har set afføring med orm i, og han/hun vil også kigge på pelsen. De gange vores katte har fået ormekur er det gået helt fantastisk hurtigt; De har lynhurtigt taget på igen og fået deres pæne blanke pels tilbage.

- Helle

Anmeld

15. juli 2010

Kloster

Hej hej. Jeg gav hende ormekur for ca 1 måned siden. Men hun må have brækket den op ell den ikke virker ell sådan noget.

Skal have fat i en kur mere så. Håber det hjælper på hende...

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

Kloster skriver:

Hej hej. Jeg gav hende ormekur for ca 1 måned siden. Men hun må have brækket den op ell den ikke virker ell sådan noget.

Skal have fat i en kur mere så. Håber det hjælper på hende...

Ja, de er desværre snu de katte... Det er det samme med at give dem p-piller.. Dem synes jeg også de brækker op igen. Jeg håber det hjælper på hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.