Generel helbredattest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

ja, endelig kom dagen...

13:15 skal jeg have lavet en generel helbredsattest....jeg glæder mig til det er overstået.... jeg har jo fortalt de ting 1000 gange før og er blevet tjekket 1000 gange før....

men på en eller anden måde bliver jeg aldrig helt okay med at høre hvor meget min krop "ikke virker" det er bare ikke fedt at få det ned på papir... ikke desto mindre er det nødvendigt...  eller kommer vi aldrig videre med min sagsbehandler...

fælder nok en tåre bagefter... eller to....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Skouboe

Det er aldrig rart at blive konfronteret med sine begrænsninger...

Jeg har ikke rigtigt noget klogt at sige bortset fra 

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Det er aldrig rart at blive konfronteret med sine begrænsninger...

Jeg har ikke rigtigt noget klogt at sige bortset fra 

tak, nej, det er svært at lære at acceptere det....

Anmeld

15. juli 2010

LIZO

det er vist helt okat at græde efter.. det er bestemt ikke sjovt at skulle ha den lavet.. øv hvor kan jeg husle det.. tudet det meste af dagen..

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

Har ingen vise ord, ud over at du gerne må fælde en tåre - også herinde - for det ér svært!

Stort knus!

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

tak, hvor er i søde

nu er det overstået, lægen var knald god! han holdt sig indenfor sit fagområde.... hvilket er vigtigt...

jeg bliver vildt trist over at se hans ansigtsudtryk når jeg beskriver mine symptomer og gener.... og jeg bliver trist over at høre at han skriver at mit funktionsniveau er moderat til svært nedsat..... øv

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

tak, hvor er i søde

nu er det overstået, lægen var knald god! han holdt sig indenfor sit fagområde.... hvilket er vigtigt...

jeg bliver vildt trist over at se hans ansigtsudtryk når jeg beskriver mine symptomer og gener.... og jeg bliver trist over at høre at han skriver at mit funktionsniveau er moderat til svært nedsat..... øv

Det er sgu da også nedslående

øv ved ikke lige hvad jeg skal sige... det er rigtig rigtig dumt at du skal have det sådan!
Håber der kommer lidt gang i din sag så du kan komme videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.