Så nåede vi uge 35..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

ChatH

Hold da op der kan være alt mellem 2 og max 7 uger til vore lillemand kommer ud. Jeg kan bare slet ikke følge med.

Kasper han knokler for at når at få det hele lavet. indenfor er vi næsten færdig, mangler strøm i to rum samt at lave vores ekstra badeværelse færdigt med maling men ellers ikke det store.

Udenfor mangler vi at rette jord af og så græs samt lave vores forhave, der skal ligges nogen fliser og sættes noget hegn op. Og så mangler vi nogen fliser til vores kæmpe terasse.

og så mangler vi lige en bordplade i kontoret- MEN det er små ting i forhold til hvor vi har været.kan godt mærke på os at det har været en noget hårdere proces for os end først antaget men vi klarer den.

lige et billede af mavsen fra igår.

samt lidt billeder af lillebrors værelse der næsten er klart.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Hold da op der kan være alt mellem 2 og max 7 uger til vore lillemand kommer ud. Jeg kan bare slet ikke følge med.

Kasper han knokler for at når at få det hele lavet. indenfor er vi næsten færdig, mangler strøm i to rum samt at lave vores ekstra badeværelse færdigt med maling men ellers ikke det store.

Udenfor mangler vi at rette jord af og så græs samt lave vores forhave, der skal ligges nogen fliser og sættes noget hegn op. Og så mangler vi nogen fliser til vores kæmpe terasse.

og så mangler vi lige en bordplade i kontoret- MEN det er små ting i forhold til hvor vi har været.kan godt mærke på os at det har været en noget hårdere proces for os end først antaget men vi klarer den.

lige et billede af mavsen fra igår.

samt lidt billeder af lillebrors værelse der næsten er klart.

i har godt nok også fået gennemlevet det værste bolig mareridt! men jeg synes nu at i har klaret det til et stort 12-tal!

så der er ikke noget at sige til at du føler tiden flyver! i har haft meget at se til!:0) og lige om lidt er du mor til tre dejlige smukke børn! det er sgu da fantastisk!

lillebrors værelse ser rigtig flot ud! og sikke fin mavsen er nu!!!!

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

i har godt nok også fået gennemlevet det værste bolig mareridt! men jeg synes nu at i har klaret det til et stort 12-tal!

så der er ikke noget at sige til at du føler tiden flyver! i har haft meget at se til!:0) og lige om lidt er du mor til tre dejlige smukke børn! det er sgu da fantastisk!

lillebrors værelse ser rigtig flot ud! og sikke fin mavsen er nu!!!!

Tak søde..  Ja det er bare lige om lidt og kan sku ikke helt forholde mig til det men vi glæder os meget.

Nu tager vi på ferie i det mørke i 2 uger så håber lige han venter til vi er hjemme igen.

Ja mavsen er i hvert fald stor men de skyder ham jo også til at komme til at veje over 4 kilo ved termin.

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Tak søde..  Ja det er bare lige om lidt og kan sku ikke helt forholde mig til det men vi glæder os meget.

Nu tager vi på ferie i det mørke i 2 uger så håber lige han venter til vi er hjemme igen.

Ja mavsen er i hvert fald stor men de skyder ham jo også til at komme til at veje over 4 kilo ved termin.

ha ha i "mørke" hi hi....  skal i låne en lommelygte?

er du blevet vægtscannet? eller er det JM der skønner?

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha i "mørke" hi hi....  skal i låne en lommelygte?

er du blevet vægtscannet? eller er det JM der skønner?

Manden har pakket et par stykker så vi ikke farer vild ellers tak

Jeg er blevet begge dele. 3d scanningen var han også meget større end han burde omkring maven. HA HA han ligner sin far!  så håber lidt på de har målt forkert eller han kommer lidt før for ellers bliver det noget af en basse at presse ud.

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Manden har pakket et par stykker så vi ikke farer vild ellers tak

Jeg er blevet begge dele. 3d scanningen var han også meget større end han burde omkring maven. HA HA han ligner sin far!  så håber lidt på de har målt forkert eller han kommer lidt før for ellers bliver det noget af en basse at presse ud.

ha ha..... godt.... så er vi sikre på at i kan komme hjem igen...

jamen, jeg hepper..... kom så lillebror!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.