Se min seje tøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Nemlig! Jeg håber lidt at det bliver strandvejr når vi skal til Blåvand!

Ellers må jeg til at tage i svømmehallen med hende... det har jeg intet imod

Det er altid noget. Jeg lære aldrig at svømme, lidt svært når man ik kan lide vand i hovedet.

Min mor kan heller ik lide strand, men gjorde det alligevel da vi var små. Utroligt hvad man gør for sine børn nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

TbCp

Altså altså!!!

Min stedfar sendte lige lidt flere billeder!
Hun ER sej min lille (store) pige

Det bliver godt at have hende med i tivoli om nogle år... så skal hende og jeg prøve ALLE de vilde ting... for faderen tør ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Altså altså!!!

Min stedfar sendte lige lidt flere billeder!
Hun ER sej min lille (store) pige

Det bliver godt at have hende med i tivoli om nogle år... så skal hende og jeg prøve ALLE de vilde ting... for faderen tør ikke

Billederne viser jo TYDELIG at de har hygget sig - både onkel, mormor, morfar og Liva 

Og det er det samme her. Jeg kan ikke lide havet, og vil ikke røre havbunden med bare fødder. Værst når jeg ikke kan se, hvad der "gemmer sig" dernede.

Men når vi er i tivoli og lignende forlystelser (Fårup sommerlang /Djurs) SÅ er det MIG der tager alle de sindsyge ture. Det elsker jeg!

Så vi kan sagtens hitte ud af det sammen, dig og mig - både på stranden og i tivoli, hvis det skulle være   

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Billederne viser jo TYDELIG at de har hygget sig - både onkel, mormor, morfar og Liva 

Og det er det samme her. Jeg kan ikke lide havet, og vil ikke røre havbunden med bare fødder. Værst når jeg ikke kan se, hvad der "gemmer sig" dernede.

Men når vi er i tivoli og lignende forlystelser (Fårup sommerlang /Djurs) SÅ er det MIG der tager alle de sindsyge ture. Det elsker jeg!

Så vi kan sagtens hitte ud af det sammen, dig og mig - både på stranden og i tivoli, hvis det skulle være   

Haha FEDT!!!! Jo vildere jo bedre sådan har jeg det!
Og jeg måtte mobbe min kæphøje lillebror lidt da han ikke turde gå med mig i det gyldne tårn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.