Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun var jo gravid og han ville ikke have det sidst jeg så DUM. Hvad er der sket, er de stadig sammen og er hun stadig gravid eller`?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja hun er stadig gravid (vist nok med en lille dreng)
Og så vidt jeg kan forstå er de vist også stadig sammen..
Hun er på facebook.
Anonym skriver: Hun var jo gravid og han ville ikke have det sidst jeg så DUM. Hvad er der sket, er de stadig sammen og er hun stadig gravid eller`?
hva jeg har forstået gik de fra hinanden, men jeg skal ikke ku sige om de er sammen igen..
synes jeghar læst et sted de ikke er sammen.....
eliasogmor skriver: synes jeghar læst et sted de ikke er sammen.....
ja det har jeg også, kan bare ikke komme i tanke om hvor..
Jeg kan fortælle jer at de stadig er sammen og hun er stadig gravid med en lille dreng i maven hun har termin i september , jeg kender hende privat, og er ven med hende på facebook , derfor kan jeg fortælle jer det
maria87 skriver: Jeg kan fortælle jer at de stadig er sammen og hun er stadig gravid med en lille dreng i maven hun har termin i september , jeg kender hende privat, og er ven med hende på facebook , derfor kan jeg fortælle jer det
uuuh hvor godt hun /de fortjener det også efter malou.... men hendes graviditet bliver vel også fulgt godt op på nu efter ikk?????? ønsker dem alt muligt held og lykke
Jeg er glad på deres vegne, Rebeszka (eller hvordan det staves) er så sød synes jeg
hva hedder hun på facebook?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128