kedelig nyhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

mistel

fik konstateret af min gynækalog at jeg lider af svær entrimiose og dermed diagnosen på min barnløshed. Er nu henvendt til rigs hospitalet til en navle kikkert undersøgelse for det men også fordi der er en cyste de ik ved hva er. Nogen som har erfaringer med dette??? Mvh mistel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Sofia

Jeg har desværre ingen erfaring at dele ud af, men vil sende dig en BUNKE tanker!! og knus!

Anmeld

19. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mistel skriver:

fik konstateret af min gynækalog at jeg lider af svær entrimiose og dermed diagnosen på min barnløshed. Er nu henvendt til rigs hospitalet til en navle kikkert undersøgelse for det men også fordi der er en cyste de ik ved hva er. Nogen som har erfaringer med dette??? Mvh mistel

Mener du ikke endometriose?

Puh det lyder ikke rart. Hvordan har du fundet ud af det?

Spørger fordi min gyn. ikke kan se nogen tegn på det hos mig, selv om jeg mistænker at jeg evt. lider af det i mild grad pga. smerter før mens.

Håber du kommer hurtigt til og får hjælp, og at cysten ikke er noget alvorligt. Synes at have hørt, at man godt kan få cyster i forbindelse med endometriose, men er ikke sikker.

Stort Knus

Anmeld

19. juli 2010

mistel

ja endometriose.

Anmeld

19. juli 2010

mistel

fik voldsomme smerter ved samleje og ved menstration og har tidligere forsøgt fertilitets behandling uden held med at blive gravid.

Anmeld

19. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hm, jeg har haft smerter ved samleje, men det var så pga. kontaktblødninger. Har ofte smerter i hele ugen op til mens som kommer og går, for så at forsvinde en dag eller to inden - meget sært.

Har selv problemer med at få børn nemlig, men alle de undersøgelser jeg har været til, har ikke vist nogen grund til at tro, at det skulle forhindrer mig i at blive gravid. Ingen væv eller noget som skulle være i vejen...

Hvordan opdagede din gyn. det?

Anmeld

19. juli 2010

CamillaValby

mistel skriver:

Jeg fik i feb. lavet en kikkertoperation. Men der blev så skåret flere steder en navlen. Og jeg havde meget ondt bagefter. Fik fjernet en cyste.

Men det er meget forskelligt fra person til person hvor ondt man får, og hvor evt. cyste sidder. Men når den er væk er det en lettelse, og man kan komme videre i forløbet.

for dig.

Anmeld

20. juli 2010

mistel

ok fjernede de væv eller hvordan????

Anmeld

20. juli 2010

mistel

Alexis skriver:

Hm, jeg har haft smerter ved samleje, men det var så pga. kontaktblødninger. Har ofte smerter i hele ugen op til mens som kommer og går, for så at forsvinde en dag eller to inden - meget sært.

Har selv problemer med at få børn nemlig, men alle de undersøgelser jeg har været til, har ikke vist nogen grund til at tro, at det skulle forhindrer mig i at blive gravid. Ingen væv eller noget som skulle være i vejen...

Hvordan opdagede din gyn. det?

efter flere besøg hos lægen og gynækalogiske undersøgelser i forbindelse med fertilitets behandling, fik jeg ik noget svar først efter gentagende gange havde beklaget mig over smerter i mit underliv.

Anmeld

19. august 2010

mistel

CamillaValby skriver:

Jeg fik i feb. lavet en kikkertoperation. Men der blev så skåret flere steder en navlen. Og jeg havde meget ondt bagefter. Fik fjernet en cyste.

Men det er meget forskelligt fra person til person hvor ondt man får, og hvor evt. cyste sidder. Men når den er væk er det en lettelse, og man kan komme videre i forløbet.

for dig.

hej er du blevet gravid nu naturligt???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.