uge 32 og jordemoder idag baby har vendt sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

lulleh

mariaogmarcus skriver:

uha lyder ikke rart

nej håber tiden indtil uge 34 går hurtigt så kan jeg være rolig igen ...

Kryser  for at går godt..
man ska jo nyde tiden og ikke lide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Sees

lulleh skriver:

Heh du siger en lille dreng på 3100gram. puha det er jo meget i forhold til min bette dreng.
han er født 37+5 og vejede kun 1840gram. og idag er han en månede og 1 dag og vejer 2950 gram,

- så det ville "jeg" ikke kalde lille
men fin stor

Puha, nej det kan jeg godt se at min dreng er en stor basse i forhold til din knægt! - Håber da han klare det fint, trods den lille fødselsvægt.

Der var nu også en del tvivl om min termin, da jeg opdagede min graviditet, ret sent.

Min egen læge, mente at jeg havde termin omkring den 1. juni, scanningslægen mente den 14. juni og min JM mente at den lå omkring den 20. juni - Så hvem ved, måske har jeg født lige til terminen - Men ifølge papirene altså i 37+2.

Anmeld

15. juli 2010

lulleh

MamaMis. skriver:

Puha, nej det kan jeg godt se at min dreng er en stor basse i forhold til din knægt! - Håber da han klare det fint, trods den lille fødselsvægt.

Der var nu også en del tvivl om min termin, da jeg opdagede min graviditet, ret sent.

Min egen læge, mente at jeg havde termin omkring den 1. juni, scanningslægen mente den 14. juni og min JM mente at den lå omkring den 20. juni - Så hvem ved, måske har jeg født lige til terminen - Men ifølge papirene altså i 37+2.

Det var da godt nok noget af nogle spring imellem datoerne :/ hvis det var mig, var jeg blevet snot forvirret.

jeg havde fået sat min terim til den 26 juni af egen læge, hende der scannede sagde den 29juni. og jordemoder var midt imellem. men han kom før tid. (:
-
jamen han trives , dog døjer han bare utrolig meget med maven. kan ikke komme af med sin afførring selv uden hjælp. og det gør utrolig ondt at se han har det sårn.

Anmeld

15. juli 2010

Sees

lulleh skriver:

Det var da godt nok noget af nogle spring imellem datoerne :/ hvis det var mig, var jeg blevet snot forvirret.

jeg havde fået sat min terim til den 26 juni af egen læge, hende der scannede sagde den 29juni. og jordemoder var midt imellem. men han kom før tid. (:
-
jamen han trives , dog døjer han bare utrolig meget med maven. kan ikke komme af med sin afførring selv uden hjælp. og det gør utrolig ondt at se han har det sårn.

Ja, det er nogle store spring - Men det er noget med at min livmorder ligger bagudtil, og derfor er det svært at mærke og måle på maven, hvor langt jeg var henne - Det var ihvertfald sådan jeg forstod det

Årh, det lille pus, det lyder da rigtig træls med mave .. Håber da han vokser sig fra det, og kommer sig. Rigtig god bedring, med det bette vidunder

Anmeld

15. juli 2010

lulleh

MamaMis. skriver:

Ja, det er nogle store spring - Men det er noget med at min livmorder ligger bagudtil, og derfor er det svært at mærke og måle på maven, hvor langt jeg var henne - Det var ihvertfald sådan jeg forstod det

Årh, det lille pus, det lyder da rigtig træls med mave .. Håber da han vokser sig fra det, og kommer sig. Rigtig god bedring, med det bette vidunder

ja okaay det kan jeg godt se .
selvom jeg intet ved om det
- men man gør sig vel altid lidt klog.

det håber også han gør. - eller det gør han jo, han ska bare lige vænnes til alt den mad, også kommer det af sig selv ligeså stille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.