jordmor i uge 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

MarieMor

hej piger.

kom sådan til at tænke på om jordmoren gør noget ud over det sædvanlige når det er så tæt på termin ? -altså om hun tjekker længden på livmorhalsen eller noget ?? 

håber der er nogle der kan huske hvordan det gik til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

XXSS

MarieMor skriver:

hej piger.

kom sådan til at tænke på om jordmoren gør noget ud over det sædvanlige når det er så tæt på termin ? -altså om hun tjekker længden på livmorhalsen eller noget ?? 

Altså jeg var inde sidste gang 10 dage før (i dag - skal have kejsersnit i dag) og der vurderede hun "bare" baby, spurgte om vi havde nogle spørgsmål, tog blodtryk og som sådan ikke andet. Men i min sidste graviditet tror jeg nok at hun tjekkede livmoderhalsen (skulle da føde normalt).

Anmeld

15. juli 2010

MarieMor

okay .. er nemlig lidt nysgerrig efter om der er ved at ske noget fordi det føles som om den lille derinde er ved at glide længere og længere ned ..

men held og lykke idag !!! 

Anmeld

15. juli 2010

NoName

MarieMor skriver:

hej piger.

Jeg ved ikke om rutinerne er de samme på alle sygehuse. Men jeg var ved JM i går hvor jeg var 38+0 det var bare ganske alm. lige som de andre gange.

Hun fortalte at den næste også er ganske alm. den ligger liiige omkring termin

har jeg stadig ikke født skal jeg komme igen i uge 41 hvor de vil undersøge indvendigt og evt lave hindeløsning.

Føder man ikke af det kommer man igen i uge 42 og bliver sat i gang.

Sådan gør de i kolding.

Anmeld

15. juli 2010

MarieMor

noname skriver:

Jeg ved ikke om rutinerne er de samme på alle sygehuse. Men jeg var ved JM i går hvor jeg var 38+0 det var bare ganske alm. lige som de andre gange.

Hun fortalte at den næste også er ganske alm. den ligger liiige omkring termin

har jeg stadig ikke født skal jeg komme igen i uge 41 hvor de vil undersøge indvendigt og evt lave hindeløsning.

Føder man ikke af det kommer man igen i uge 42 og bliver sat i gang.

Sådan gør de i kolding.

okay .. det lyder jo meget logisk  ville bare ønske man fik noget mere at vide om hvornår det skulle ske .. er jo så spændt !!

Anmeld

15. juli 2010

NoName

MarieMor skriver:

okay .. det lyder jo meget logisk  ville bare ønske man fik noget mere at vide om hvornår det skulle ske .. er jo så spændt !!

må indrømme at jeg også troede der skulle laves en indvendig undersøgelse igår, men fik så proceduren forklaret bagefter...

Anmeld

15. juli 2010

MarieMor

noname skriver:

må indrømme at jeg også troede der skulle laves en indvendig undersøgelse igår, men fik så proceduren forklaret bagefter...

hmm okay .. men så håber jeg bare at proceduren ikke er den samme  . ville gerne vide lidt mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.