Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh mann - Der er jo mange .. Hm .. tænke, tænke, tænke .. FriendsGilmore GirlsGreys Hvide VerdenBeverly Hills 90210SkadestuenAlletiders BarnepigeScrubs .. JEG ELSKER SERIER !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lsvendsen skriver: 1: BBC`s Stolthed og fordom 2: Venner 3: Sex and the city 4: Scrubs 5: Alletiders barnepige
1: BBC`s Stolthed og fordom
2: Venner
3: Sex and the city
4: Scrubs
5: Alletiders barnepige
OH MY GOD! hvordan ku jeg glemme BBC's stolthed og fordom?!
Tjuhl skriver: Anne fra Grønnebakken og Gilmore Girls
Anne fra Grønnebakken
og
Gilmore Girls
Helt enig
Og M*A*S*H
LOST!!!!!
.....og SATC og Desperate Housewifes på anden pladsen
Tjuhl skriver: OH MY GOD! hvordan ku jeg glemme BBC's stolthed og fordom?!
Ja det må du nok sige... Det er lidt pinligt ikke??
Jeg har lige fået den på dvd 80 kr i kvickly, fantastisk...
ÅÅÅÅÅh, Mr. Darcy.... hehe
Puhh der er alt for mange, ser stort set alle serier.. :-D
Meen LIDT af dem...
Friends, king of queens, heroes, sex and the city, two and a half men, tru blood og simpsons... bom bom en kort liste
Ville have sagt de første 6 - 7 sæsoner af Beverly Hills 90210 men tager det straks tilbage og hopper på denne vogn i stedet! Tænk at så meget kærlighed og romantik kan skæres ned til et enkelt kys og en hel masse blikke ...
helt klart "ER" ( skadestuen) kan se den igen og igen
tudet da jeg så det sidste afsnit.. suk suk
Mettemus skriver: Ville have sagt de første 6 - 7 sæsoner af Beverly Hills 90210 men tager det straks tilbage og hopper på denne vogn i stedet! Tænk at så meget kærlighed og romantik kan skæres ned til et enkelt kys og en hel masse blikke ...
aner slet ikke hvad det er for en men nu bliver jeg da helt nysgerrig. er det den med ham fra dirty dancing?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128