Dybt grænseoverskridende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

TAK for jeres svar!

jeg skulle måske have været lidt mere detaljeret, men altså, jeg er jo incestbarn og har derfor en masse issues - især med mine bryster og ISÆR i forhold til amningen/graviditeten.

jeg talte med min jordmor om det og min fortid allerede ved første besøg og hun sagde, at den slags tog de meget alvorligt, for de vidste jeg kunne ende med at få traume, hvis de pressede mig til at amme, så det ville de slet ikke - heldigvis. hun skrev også ned, at jeg skal have pillen der stopper mælkeproduktionen lige efter fødslen jeg skal føde hjemme, så vi har forhåbentlig selv en del kontrol over om baby bliver lagt til brystet eller ej, når det kommer ud. men Søren ved, at det er noget jeg har store problemer med, og vil også gøre opmærksom på det til den jordmoder der er her hos os til den tid

Ham søren han er en god mand, selvom han også er en temmeligt primitiv mand (dit hviskeri indlæg taget i betragtning )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Ved du hvad, der er mange andre der vælger amningen fra, af helt helt helt andre, og langt mindre vigtige grunde end dig, så glæd du dig nu bare til baby kommer, og vær hende der kan alle de skide gode flaske tips

Anmeld

15. juli 2010

Tulle28

Tjuhl skriver:

jeg er begyndt at få råmælk. altså jeg har haft det i nogle uger, hvor det bare var gennemsigtigt væske, men igår skulle jeg se noget under mit bryst og fik foldet det hele sammen og dermed presset noget ud på fingrene og det var hvidt.

det er bare voldsomt grænseoverskridende for mig, at mine bryster...LAVER noget. altså...jeg kan ikke rigtig forklare det, men det har været virkelig svært for mig, at brystvorterne voksede og nu med råmælken...jeg får simpelthen kvalme, bare af at tænke på det

jeg er helt overbevist om, at jeg har taget den rigtige beslutning om at jeg IKKE skal amme nu!!

....det lyder måske voldsomt banalt det her, men det er bare virkelig et stort emne for mig, kan jeg mærke, så jeg skulle lige af med det. jeg sagde det til Søren igår aftes og han forstår det jo godt, men man sidder alligevel og føler sig så...forkert.

Puuh det kan jeg godt forstå... Jeg havde ikke mælk før efter jeg havde født og selv dér synes jeg det var sådan lidt ulækkert lige i starten. Men giv det en chance - det er godt for baby, det er nemt når man er på farten og det bliver med tiden rigtig hyggeligt og noget helt særligt som kun du og baby har sammen

Knus Tulle

Anmeld

15. juli 2010

Tulle28

Jeg fik lige læst videre i indlægget og sender dig lige en storOg så vil jeg lige tilføje at amning er ikke for alle og skal ikke være for enhver pris! Det vigtigste er jo at mor har det godt med sig selv og sin beslutning, så du kan være der 100% for din lille bebs.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.