mandehviskerier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

oo

Sørens bedste ven Karl er her på 3-dages besøg og vi sidder ude i gården og snakker om babyer og graviditet osv - han skal nemlig være far ca en uge efter Søren

jeg går ind i køkkenet for at sætte nogle kartofler over og mændene tror naturligvis jeg ikke længere kan høre hvad de snakker om (selvom jeg står foran et åbent vindue...tsk tsk).

Karl: "jeg har forsøgt at begrænse Carinas babyindkøb ved at overbevise hende om, at størstedelen af tingene ikke er nødvendige!"

Søren: "ja, det forsøgte jeg også - indtil jeg fandt ud af det ikke virkede på Trine"

Søren: "men Trine er jo medlem af sådan noget på nettet, så vi har fået en hel masse ting til ingen penge, vi mangler kun en barnevogn og den skal vi købe til august af en hun kender derindefra"

Karl: "årh hvor fedt!"

haha, jeg synes bare det var så sødt - og det der "noget på nettet" jeg er "medlem af" er jo JER - især NS tøserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Ida.

14. juli 2010

otlitrom

Ahahaha, jeg skraldgriner!!

Det virker som to gamle kaffetanter der snakker om "det dersens nymorderne inDernet"

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

Thihi....

Anmeld

14. juli 2010

msax

sådan noget på nettet - fiskenettet?

Herhjemme har Brian godt luret det hedder baby. "Er du nu på baby igen?". Men både mine og hans forældre er ikke helt med på den...

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

fnis-- de ved slet ikke hva de går glip af

Anmeld

14. juli 2010

oo

jamen Søren kender jo også jer allesammen (under brugernavne, så det lyder lidt tåbeligt når jeg snakker om jer ), men det er bare noget jeg laver oppe ved computeren

min mor til gengæld, synes I allesammen er helt vidunderlige og hun har også næsten tudet over nogle af de fantastiske gestuser jeg har modtaget de sidste år (halvandet år). nåhjo og så er hun KÆMPE Milka-fan ("hende der, tvillingemoderen, hun er bare SÅ sej" - den kommer hver eneste gang )

Anmeld

14. juli 2010

Ranarupta

Haha, jeg nåede at tænke, at jeg da også ville være medlem af det der sted på nettet. Det lød som et godt sted at shoppe... Lige indtil det gik op for mig, at jeg jo er "medlem"

Hvor er de bare skønne, Søren og Karl! 

Anmeld

14. juli 2010

oo

Ranarupta skriver:

Haha, jeg nåede at tænke, at jeg da også ville være medlem af det der sted på nettet. Det lød som et godt sted at shoppe... Lige indtil det gik op for mig, at jeg jo er "medlem"

Hvor er de bare skønne, Søren og Karl! 

HAHA! 

Anmeld

14. juli 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

Sørens bedste ven Karl er her på 3-dages besøg og vi sidder ude i gården og snakker om babyer og graviditet osv - han skal nemlig være far ca en uge efter Søren

jeg går ind i køkkenet for at sætte nogle kartofler over og mændene tror naturligvis jeg ikke længere kan høre hvad de snakker om (selvom jeg står foran et åbent vindue...tsk tsk).

Karl: "jeg har forsøgt at begrænse Carinas babyindkøb ved at overbevise hende om, at størstedelen af tingene ikke er nødvendige!"

Søren: "ja, det forsøgte jeg også - indtil jeg fandt ud af det ikke virkede på Trine"

Søren: "men Trine er jo medlem af sådan noget på nettet, så vi har fået en hel masse ting til ingen penge, vi mangler kun en barnevogn og den skal vi købe til august af en hun kender derindefra"

Karl: "årh hvor fedt!"

haha, jeg synes bare det var så sødt - og det der "noget på nettet" jeg er "medlem af" er jo JER - især NS tøserne

LOOOOOOOOOL de mænd altså... Det der lød bare SÅ hulemandsagtigt, og som women rules ud over det sædvanlige hahahahahha... Hvor er de søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.