Argh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Ida.

Er SÅ frustreret altså...vi bor i rækkehus, hvor husene ligger meget tæt - haverne grænser op til hinanden, og to huse fra os har de anskaffet sig to hunde (aner ikke en dyt om hunde, men de er små, langhårede og sorte), og de gør bare i ét væk! Jeg er klar over, at de er hvalpe, og at de gejler hinanden op, men der bliver ligesom ikke gjort noget ved al den larm de laver - ejerne ignorerer dem bare fuldstændig!! Nu er Lina for gud ved hvilken aften i træk blevet vækket af de møgdyr (sorry - har ikke noget imod at folk har dyr, hvis bare de forsøger at tage hensyn til andre mennesker)...og hun er bare SINDSSYGT svær at få til at sove igen...og synes sg* det er synd for hende, at hun skal ligge og KOGE med lukket vindue fordi der er nogle, der ikke kan tage hensyn til andre! Synes til gengæld også det er svært at sige noget til dem - de er hollændere og taler ikke særlig godt dansk, og jeg er nervøs for at give et forkert indtryk...

ARGH altså....

Tænker faktisk også, at de hunde er nogle med MEGET energi, og de trænger til en lang gåtur i den nærliggende skov eller ud over markerne, hvor de kan løbe frit...i stedet for at blive sendt ud i en 12 kvm lille have!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

LIZO

synes du skal gøre ejene opmærksome på problemet. stille og rolig forklare at de vækker din datter om aften.. så de må gøre noget ved det..

hvis de ikke vil det ville jeg klart klage over det!

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

LIZO skriver:

synes du skal gøre ejene opmærksome på problemet. stille og rolig forklare at de vækker din datter om aften.. så de må gøre noget ved det..

hvis de ikke vil det ville jeg klart klage over det!

Har bestemt overvejet det...nu tager vi til Viborg imorgen og til på lørdag, så der bliver det ikke aktuelt, men hvis problemet fortsætter, tager jeg en snak med dem...havde nok også gjort det i aften, hvis ikke det var fordi teenagedatteren er alene hjemme...

Anmeld

14. juli 2010

Ranarupta

Jeg har selv en hund, der gør, når der er et græsstrå, der bevæger sig... Og det er mildest talt pi**eirriterende!!!

Jeg forstår ikke, at ejerne ikke reagerer på det. 
Vores nabo stikker tyggepinde gennem hegnet til vores hund og det har medført, at Pluto gør af hegnet, for det spytter jo godbidder ud.

Jeg synes, at du skal sige noget. Men er desværre ikke sikker på, at de kan gøre noget. Nogle hunderacer er bare inkarnerede gø-hunde... 

Anmeld

14. juli 2010

lion

idamaria83 skriver:

Er SÅ frustreret altså...vi bor i rækkehus, hvor husene ligger meget tæt - haverne grænser op til hinanden, og to huse fra os har de anskaffet sig to hunde (aner ikke en dyt om hunde, men de er små, langhårede og sorte), og de gør bare i ét væk! Jeg er klar over, at de er hvalpe, og at de gejler hinanden op, men der bliver ligesom ikke gjort noget ved al den larm de laver - ejerne ignorerer dem bare fuldstændig!! Nu er Lina for gud ved hvilken aften i træk blevet vækket af de møgdyr (sorry - har ikke noget imod at folk har dyr, hvis bare de forsøger at tage hensyn til andre mennesker)...og hun er bare SINDSSYGT svær at få til at sove igen...og synes sg* det er synd for hende, at hun skal ligge og KOGE med lukket vindue fordi der er nogle, der ikke kan tage hensyn til andre! Synes til gengæld også det er svært at sige noget til dem - de er hollændere og taler ikke særlig godt dansk, og jeg er nervøs for at give et forkert indtryk...

ARGH altså....

Tænker faktisk også, at de hunde er nogle med MEGET energi, og de trænger til en lang gåtur i den nærliggende skov eller ud over markerne, hvor de kan løbe frit...i stedet for at blive sendt ud i en 12 kvm lille have!!

Hvor kan jeg bare godt forstå du er irriteret. Det havde jeg nok også været.

Håber du kan komme igennem til dem, så de ikk misforstår dig

Anmeld

14. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,hvor jeg kender det!Det er lige nøjagtig sådan her også.Vi har været ovre 3 gange og snakke med dem,og så hjælper det lige et par måneder,så er problemet der igen

Forrige weekend hvor der var så varmt fik møg hunden vækket Alexander efter kun lidt over 1 times middagssøvn,hvilket resulterede i at vi havde en meget træt,varm og pyldret dreng resten af dagen.Fedt.

Håber du får løst dit problem

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Jeg har selv en hund, der gør, når der er et græsstrå, der bevæger sig... Og det er mildest talt pi**eirriterende!!!

Jeg forstår ikke, at ejerne ikke reagerer på det. 
Vores nabo stikker tyggepinde gennem hegnet til vores hund og det har medført, at Pluto gør af hegnet, for det spytter jo godbidder ud.

Jeg synes, at du skal sige noget. Men er desværre ikke sikker på, at de kan gøre noget. Nogle hunderacer er bare inkarnerede gø-hunde... 

AJ undskyld, ved godt det slet ikke er sjovt og ikke særlig gennemtænkt af jeres nabo.... men kunne bare lige se det for mig

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

ARGH altså....

det er vidst meget godt at i flytter nu! det kan næsten ikk betale sig at klage, men hvis i skulle blive boende ville jeg klage til boligforeningen...

Anmeld

15. juli 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

AJ undskyld, ved godt det slet ikke er sjovt og ikke særlig gennemtænkt af jeres nabo.... men kunne bare lige se det for mig

Jeg synes, at det er virkelig sødt af dem, at de gør det. Og de har selv sagt, at de ikke bliver generet af gøeriet og at de jo selv har startet det. 
MEN vi har altså andre naboer og selv synes jeg, at det er enerverende!

Men jo, lidt skægt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.