Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Sabsy

Hej piger!

Jeg har en lille dreng på 2 mdr. og han kan slette ikke forholde sig til denne varme

Og han er så ked af det, og jeg har prøvet A L T!

Vand, ekstra mad, ligge nøgen, lidt ekstra omsorg en fugtig klud i panden, bad, kamillethe o.s.v.

(HAN ER EN MEGET VARM DRENG)

Han har svært ved at sove, igår sov han først kl. 00:15 og han stod op kl. 07:30 den dag og havde sovet ca. 2 timer sammenlagt på den dag.. Men fra kl. 07:30 til 00:15 og har kun sovet de 2 timer, det synes jeg er lang tid!!!

Har i nogen gode ideer til hvad jeg ellers kan prøvet?? Er åbent overfor alt!

Mange kram Sabrina, mor til en varm baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

varmen er heller ikke til at holde ud.

min datter er nu lidt over 1 år så hun har nemmere ved det da hun så også kan spise is jo og på den måde kan køle lidt af. og hun sover kun med et tæppe.

han sover vel inden for i varmen eller? mener om dagen, for så det jo ligge ham i det køligste rum uden det er for koldt jo og så måske kun med et tæppe på. ellers har du prøvet at kikke på nettet hvad man kan gøre for jeg kan ikk rigtig hjælpe dig her da det er ved at være noget siden jeg selv havde en sådan lille en jo.

men håber da i finder ud af noget så han og i kan holde det ud

Anmeld

14. juli 2010

*Sofie*

Har I sårn en blæser...?
Sidste sommer da Malou var lille og ny, var det os kanon varmt !
Det hjalp at blive indendøre, rulle persiennerne lidt ned og tænde for blæseren.
Den ska seføli ikk blæse kraftigt og lige på jer, så den lille får træk, men bare det at der kommer cirkulation i luften hjælper
Og så bare ble eller bar mås, så er den hjemme.
God sommer

Anmeld

15. juli 2010

Tulle28

Her ligger Anna kun i ble og så var jeg nede og købe en blæser forleden da varmen var værst, som kan give lidt luft i rummet - det synes jeg har hjulpet rigtig godt (og så er det også ret dejligt for moar'en at ligge foran den he he)

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.