Billeder - Igår kunne hun STÅ. Idag kan hun (næsten) GÅ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

JustAnotherName

Idag da vi hentede børnene i vuggestuen, stod Celina bare dér i sandkassen - stående, som havde hun aldrig været andet.
Den voksne der sad ved siden af hende var vikar, og anede ingenting om, at det er nye kunster for Celina.

Så længe der er noget tæt på, eller en følelse af, at hun nok skal "lande blødt" eller blive grebet, så tør hun nu tage en hulens masse nye chancer, som hun ikke turde før.

Jeg fik hende til at stå, hvilket hun jo rigtigt gjorde for første gang igår aftes.
Og bedst som hun stod, og jeg roste hende, så tog hun 2 skridt frem.
Jeg jublede, så Kenneth kom for at se med. Og så viste hun sig også lige frem for farmand og tog et par skridt mere .....Og vi bliver så stolte, at pigebarnet også selv bliver helt vildt begejstret af stolthed.

På værelset slap hun min hånd, da hun spottede, at der var få skridt hen til sækkestolen. Så gik hun de par skridt, og lod sig så dumpe ned i sækkestolen i et stort stolt grin.
Og senere slap hun bordpladen og gik et par skridt over og tog fat i mig.

Det er helt vildt, at der kan ske så meget, fra den ene dag til den næste!

I SKAL LIGE SE HENDE !! 
Her står hun foran vores store skab i stuen, og GÅR så et par skridt over til hendes gåvogn.

Hilsen en alt for stolt mor,
som nu kan mærke, at begejstringen rent faktisk er ligeså stor denne gang, som den var med Bianca, da hun lige havde lært det.
Selvom jeg jo har oplevet det før med vores ældste, så er det stadig også noget helt specielt med ens 2. barn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Ida.

HVAD SAGDE JEG Hun er sgu for sej altså!

Og hvor er hun skøn i tøjet

Anmeld

14. juli 2010

Milka

WOW! det er bare så stort! tillykke her er bille også bare afsindigt tæt på

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

I eftermiddags sad jeg lige ved computeren, mens Celina legede lige inde ved siden af, og jeg kunne høre (og havde lige kigget), at hun var igang med at hive sutter, pude og bamser igennem tremmerne i hendes seng...

Men pludselig blev der stille.......meeeget stille. Så jeg syntes måske lige, at jeg hellere må tage et kig igen og tjekke, hvad der så foregik.

OG GODT JEG KIGGEDE LIGE I DÈT ØJEBLIK 
Celina var kravlet op på en kasse og videre op, og sad oppe i vindueskarmen, hvor vinduet stod åbent.
Dér sad hun og kiggede ud med et stort smil i ansigtet.
Fåååårg! Mit hjerte hoppede lige op i halsen, og så greb jeg hende bare i et snuptag og fik lukket vinduet.

Pyyyha, det skal dælme ikke tage lang tid...!!! 
Næsten øjeblikkeligt efter forsøgte hun, at gøre det efter igen inde i et andet værelse (på 1 sal). Så selvom det var varmt, så blev vinduerne lukket alle steder, hvor der er noget placeret nedenunder. Så hun ikke ender med at tage en tur ud af vinduet.

Puha uha uha !!!!!!!

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

I eftermiddags sad jeg lige ved computeren, mens Celina legede lige inde ved siden af, og jeg kunne høre (og havde lige kigget), at hun var igang med at hive sutter, pude og bamser igennem tremmerne i hendes seng...

Men pludselig blev der stille.......meeeget stille. Så jeg syntes måske lige, at jeg hellere må tage et kig igen og tjekke, hvad der så foregik.

OG GODT JEG KIGGEDE LIGE I DÈT ØJEBLIK 
Celina var kravlet op på en kasse og videre op, og sad oppe i vindueskarmen, hvor vinduet stod åbent.
Dér sad hun og kiggede ud med et stort smil i ansigtet.
Fåååårg! Mit hjerte hoppede lige op i halsen, og så greb jeg hende bare i et snuptag og fik lukket vinduet.

Pyyyha, det skal dælme ikke tage lang tid...!!! 
Næsten øjeblikkeligt efter forsøgte hun, at gøre det efter igen inde i et andet værelse (på 1 sal). Så selvom det var varmt, så blev vinduerne lukket alle steder, hvor der er noget placeret nedenunder. Så hun ikke ender med at tage en tur ud af vinduet.

Puha uha uha !!!!!!!

Ej  hvor er det vildt altså!! Det kan da nok lige give nerver på!

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Idag da vi hentede børnene i vuggestuen, stod Celina bare dér i sandkassen - stående, som havde hun aldrig været andet.
Den voksne der sad ved siden af hende var vikar, og anede ingenting om, at det er nye kunster for Celina.

Så længe der er noget tæt på, eller en følelse af, at hun nok skal "lande blødt" eller blive grebet, så tør hun nu tage en hulens masse nye chancer, som hun ikke turde før.

Jeg fik hende til at stå, hvilket hun jo rigtigt gjorde for første gang igår aftes.
Jeg jublede, så Kenneth kom for at se med. Og så viste hun sig også lige frem for farmand og tog et par skridt mere .....Og vi bliver så stolte, at pigebarnet også selv bliver helt vildt begejstret af stolthed.

På værelset slap hun min hånd, da hun spottede, at der var få skridt hen til sækkestolen. Så gik hun de par skridt, og lod sig så dumpe ned i sækkestolen i et stort stolt grin.

I SKAL LIGE SE HENDE !! 
Her står hun foran vores store skab i stuen, og GÅR så et par skridt over til hendes gåvogn.

som nu kan mærke, at begejstringen rent faktisk er ligeså stor denne gang, som den var med Bianca, da hun lige havde lært det.
Selvom jeg jo har oplevet det før med vores ældste, så er det stadig også noget helt specielt med ens 2. barn 

Nøj hvor er hun bare sej!!! Hold da kæft!

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

I SKAL LIGE SE HENDE !! 

hold op hvor er hun sej! det er bare SÅ flot, jeg sidder her og bliver helt stolt jo...

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Neeej hvor er det sejt!!!! TILLYKKE!!!!

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Hvor er hun god!!! Og hun ser bare SÅ stolt ud!!!

MEN... Lille Celine det der vinduesklatreri det er altså ikke i orden!!!! Din mor får skisme da hjertestop!

Anmeld

15. juli 2010

Vingummien

Wuuuuhuuuu hun er sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.