Idag da vi hentede børnene i vuggestuen, stod Celina bare dér i sandkassen - stående, som havde hun aldrig været andet.
Den voksne der sad ved siden af hende var vikar, og anede ingenting om, at det er nye kunster for Celina.
Så længe der er noget tæt på, eller en følelse af, at hun nok skal "lande blødt" eller blive grebet, så tør hun nu tage en hulens masse nye chancer, som hun ikke turde før.
Jeg fik hende til at stå, hvilket hun jo rigtigt gjorde for første gang igår aftes.
Og bedst som hun stod, og jeg roste hende, så tog hun 2 skridt frem.
Jeg jublede, så Kenneth kom for at se med. Og så viste hun sig også lige frem for farmand og tog et par skridt mere .....Og vi bliver så stolte, at pigebarnet også selv bliver helt vildt begejstret af stolthed.
På værelset slap hun min hånd, da hun spottede, at der var få skridt hen til sækkestolen. Så gik hun de par skridt, og lod sig så dumpe ned i sækkestolen i et stort stolt grin.
Og senere slap hun bordpladen og gik et par skridt over og tog fat i mig.
Det er helt vildt, at der kan ske så meget, fra den ene dag til den næste!
I SKAL LIGE SE HENDE !! 
Her står hun foran vores store skab i stuen, og GÅR så et par skridt over til hendes gåvogn.
Hilsen en alt for stolt mor,
som nu kan mærke, at begejstringen rent faktisk er ligeså stor denne gang, som den var med Bianca, da hun lige havde lært det.
Selvom jeg jo har oplevet det før med vores ældste, så er det stadig også noget helt specielt med ens 2. barn 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld