Andre der har fået svaret "Det er bare en virus" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Mira0911

I starten af vores ferie i sommerhuset, begyndte min kæreste at hoste voldsomt... Havde slemme hoste anfald om natten, og hostede end masse slim op... Vi troede han skulle til at have en sommer forkølelse... Så vi kørte til det nærmeste apotek og fik købt de ting han nu skulle bruge...

Jeg sagde til om det ikke kunne være noget der sad på lungerne, og nej det mente han hvert fald ikke... Vi kommer hjem fra ferie og det er stadig det samme...

Jeg beder ham ringe til vagtlægen og lige få snakket... Lægen spurgte om han havde haft bronkitis før og det mente han ikke han havde haft...  - Lægen forslår ham at købe hostesaft til tør hoste og at det var bare en virus han havde nu og som flyver rundt i luften i denne tid...

Nå, tænkte jeg... Sagde at jeg vil gerne han tog til sin egen læge og få et ordentlig svar på det... Han tog til sin læge i Mandags, blev lyttet på lunger osv og der var ikke noget at komme efter...

Lægen sagde til at at det var bare en virus han havde fået som kunne vare op til 8-10 uger... VILDT!! Lægen sagde at håndkøbs medicin hjælper ikke en dyt, så han fik noget stærkere på recept som skulle hjælpe på hans slemme hoste anfald om natten... Må sige det virker fint på ham...

Min kæreste spurgte ikke selv lægen om tving han gerne vil vide om denne virus.. Om den smitter osv...

Nu sidder jeg så tror jeg og bette pigen har fået det.. Vi hoster enormt meget begge to, vi hoster dog ikke slim op endnu... Altså... Hmm....

Andre der har fået hoste virussen der er i omløb for tiden?

Sikke længe den kan vare....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

FrkLarsen

Jeg har ligget med hoste (slim hoste) og forkølelse siden onsdag i sidste uge, og til sidst fik jeg nok, jeg kontaktede lægevagten om morgenen for et par dage siden da jeg ikke kunne få lukket et øje! 

Lægevagten kom og lyttede på mine lunger og har lige fået stillet diagnosen - Astmatisk vejrtrækning (pga varmen) - så jeg er på inhalator nu, og gud hvor har det hjulpet!!! 

God bedring med din mand, der findes ikke noget slemmere i den her varme end at ligge og hoste som en sindsyg  

Kamilla 36+4

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

åh nej vores datter har hostet siden d. 25/6 og er meget snottet.... Jeg gad også at det snart var overstået. Jeg har givet hende lidt Bricanyl. Det har hun fået før

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

FrkLarsen skriver:

Jeg har ligget med hoste (slim hoste) og forkølelse siden onsdag i sidste uge, og til sidst fik jeg nok, jeg kontaktede lægevagten om morgenen for et par dage siden da jeg ikke kunne få lukket et øje! 

Lægevagten kom og lyttede på mine lunger og har lige fået stillet diagnosen - Astmatisk vejrtrækning (pga varmen) - så jeg er på inhalator nu, og gud hvor har det hjulpet!!! 

God bedring med din mand, der findes ikke noget slemmere i den her varme end at ligge og hoste som en sindsyg  

Kamilla 36+4

Ej øv øv... God bedring til dig... og skønt at det virker... Kæresten her får nogen piller der hedder Kodein...

Og mange tak skal du have...

Julie hun hoster som en sindssyg.. det er helt vildt.. Håber bare det er et hoste anfald hun har fået, som går over... Jeg selv er begyndt at hoste idag... :( Håber virkelig ikke det bliver slemmere...

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

michella80 skriver:

åh nej vores datter har hostet siden d. 25/6 og er meget snottet.... Jeg gad også at det snart var overstået. Jeg har givet hende lidt Bricanyl. Det har hun fået før

Stakkels hende... Håber det snart er over... Hvis det bliver meget værre med Julie, tager jeg et smut lægen og får hende tjekket...

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Stakkels hende... Håber det snart er over... Hvis det bliver meget værre med Julie, tager jeg et smut lægen og får hende tjekket...

ja jeg tror også lige jeg runder lægen i morgen for hun havde feber da vi puttede hende

Anmeld

14. juli 2010

FrkLarsen

MoarJ skriver:

Ej øv øv... God bedring til dig... og skønt at det virker... Kæresten her får nogen piller der hedder Kodein...

Og mange tak skal du have...

Julie hun hoster som en sindssyg.. det er helt vildt.. Håber bare det er et hoste anfald hun har fået, som går over... Jeg selv er begyndt at hoste idag... Håber virkelig ikke det bliver slemmere...

Ja, det er skam super øv med alt den hoste  

Det kunne da godt tyde på en virus siden at i alle sammen bliver smittet, men det skal jeg da ikke spiller klog på er jo ikke læge

God bedring til jer allesammen ihvertfal, håber at det snart forsvinder 

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

michella80 skriver:

ja jeg tror også lige jeg runder lægen i morgen for hun havde feber da vi puttede hende

Øv da... Rigtig god bedring til hende...

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

FrkLarsen skriver:

Ja, det er skam super øv med alt den hoste  

Det kunne da godt tyde på en virus siden at i alle sammen bliver smittet, men det skal jeg da ikke spiller klog på er jo ikke læge

God bedring til jer allesammen ihvertfal, håber at det snart forsvinder 

Jaah... Håber bare hendes og mit er sådan noget en dags halløj... Hvis det bliver værre tager vi selvfølgelig til lægen... ;)

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Øv da... Rigtig god bedring til hende...

tak og i lige måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.