I starten af vores ferie i sommerhuset, begyndte min kæreste at hoste voldsomt... Havde slemme hoste anfald om natten, og hostede end masse slim op... Vi troede han skulle til at have en sommer forkølelse... Så vi kørte til det nærmeste apotek og fik købt de ting han nu skulle bruge...
Jeg sagde til om det ikke kunne være noget der sad på lungerne, og nej det mente han hvert fald ikke... Vi kommer hjem fra ferie og det er stadig det samme...
Jeg beder ham ringe til vagtlægen og lige få snakket... Lægen spurgte om han havde haft bronkitis før og det mente han ikke han havde haft... - Lægen forslår ham at købe hostesaft til tør hoste og at det var bare en virus han havde nu og som flyver rundt i luften i denne tid...
Nå, tænkte jeg... Sagde at jeg vil gerne han tog til sin egen læge og få et ordentlig svar på det... Han tog til sin læge i Mandags, blev lyttet på lunger osv og der var ikke noget at komme efter...
Lægen sagde til at at det var bare en virus han havde fået som kunne vare op til 8-10 uger... VILDT!! Lægen sagde at håndkøbs medicin hjælper ikke en dyt, så han fik noget stærkere på recept som skulle hjælpe på hans slemme hoste anfald om natten... Må sige det virker fint på ham...
Min kæreste spurgte ikke selv lægen om tving han gerne vil vide om denne virus.. Om den smitter osv...
Nu sidder jeg så tror jeg og bette pigen har fået det.. Vi hoster enormt meget begge to, vi hoster dog ikke slim op endnu... Altså... Hmm....
Andre der har fået hoste virussen der er i omløb for tiden?
Sikke længe den kan vare....
Anmeld