hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Barbamama

smider den lige her også!

åha jeg mangler gode råd. Min datter på 1år vil bare IKKE soveom dagen!! Hun har altid været god til at blive puttet i sin barnevogn og har bare lagt sig til at sove. Men nu har hun lært at rejse sig op så nu skal hun da absolut ikke sove. Og hun kan næsten ikke holde øjnene åbne, men hun bliver ved med at rejse sig. Jeg har prøvet at køre rundt med hende, vugge hende, blive stående ved barnevognen og lagt hende ned når hun rejser sig, lagt mig sammen med hende i vores seng og prøvet at lægge hende i hendes egen seng. Intet virker. Kom med alle de råd I overhovedet kan komme i tanke om for jeg er blank!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

Tålmodighed... kan godt huske da mine unger havde den periode...

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

Yrsa skriver:

Tålmodighed... kan godt huske da mine unger havde den periode...

åh nej det må du ikke sige.... Den er opbrugt.... Puuuhaaaa.....Nå jamen så..... øv bøv

Anmeld

14. juli 2010

Svei

michella80 skriver:

åh nej det må du ikke sige.... Den er opbrugt.... Puuuhaaaa.....Nå jamen så..... øv bøv

Kan jeg godt forstå...var min også dengang...prøvede lidt af hvert, men på et tidspunkt lykkedes det igen....men det er træls..

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

Eva. skriver:

Kan jeg godt forstå...var min også dengang...prøvede lidt af hvert, men på et tidspunkt lykkedes det igen....men det er træls..

det må godt være snart. Men åh det er også bare fordi vi hele tiden har været så heldige og hun har været så nem og nu vælter det hele bare fordi hun ingenting vil....

Anmeld

14. juli 2010

Svei

michella80 skriver:

det må godt være snart. Men åh det er også bare fordi vi hele tiden har været så heldige og hun har været så nem og nu vælter det hele bare fordi hun ingenting vil....

Ja, det bliver sjældent ved med at være lige let...så man skal huske at nyde det mens det er...

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

hov du fik lige nyt navn. He he...

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

Eva. skriver:

Ja, det bliver sjældent ved med at være lige let...så man skal huske at nyde det mens det er...

det har vi også gjort. Vi har altid værdsat at vi har fået sådan en dejlig nem unge. Nu burde vi så bare sige nåårh ja vi kan ikke være heldige hele tiden og hun kan ikke være lige nem hele tiden, men jeg vil bare gerne have min glade og "nemme" Carla igen

Anmeld

14. juli 2010

Svei

michella80 skriver:

det har vi også gjort. Vi har altid værdsat at vi har fået sådan en dejlig nem unge. Nu burde vi så bare sige nåårh ja vi kan ikke være heldige hele tiden og hun kan ikke være lige nem hele tiden, men jeg vil bare gerne have min glade og "nemme" Carla igen

Min nummer et var og er bare det nemmeste barn i verden  og jeg tog sgu lidt af æren i sin tid...det stoppede så pr. omgående da nummer to kom til verden...

Anmeld

14. juli 2010

LLN

Hvis hun ikke er ked af det når hun sidder i barnevognen, så prøv at lad hende sidde og se om hun ikke falder i søvn. Min søn lavede af og til samme nummer da han var i den alder. Han kunne sidde op og sove, og når han så sov kunne jeg stille og roligt lægge ham ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.