kindtænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

NinaNymannMadsen

nu kan jeg forstå hvorfor asta maria har været så pyller de sidste par dagen

2 kindtænder er kommet frem kunne mærke dem idag, det var nemlig som om man kunne høre dem når hun tykked noget mad eller sådan noget og så bed hun kun ude i siderne. hun har nu 8 tænder.

2 i under munden for an, og 4 i overmunden foran og 2 kindtænder i overmunden også.

jeg er så stolt af min lille pige. hun bliver dog godt nok hurtig stor.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Laulund87

Ja så kan man da godt forstå det

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ja så kan man da godt forstå det

ja. hiih og nu er der ikke ret meget med hende, hun er en glad lille dame igen mor kan kende sin dejlige pige.

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

ja. hiih og nu er der ikke ret meget med hende, hun er en glad lille dame igen mor kan kende sin dejlige pige.

Dejligt Maria har ingen tænder fået endnu og mor her er utålmodig

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Dejligt Maria har ingen tænder fået endnu og mor her er utålmodig

det skal nok komme. asta maria fik sin første tand da hun var 7 mdr eller der kunne den mærkes og to dage efter kunne den ses. og to dage efter der kunne man se en mere. de første fire tænder kom lige i røven af hinanden og så gik der lidt så er de andre kommet så stille og roligt og nu har hun 8 tænder og bliver 13 mdr den 26 juli.

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

det skal nok komme. asta maria fik sin første tand da hun var 7 mdr eller der kunne den mærkes og to dage efter kunne den ses. og to dage efter der kunne man se en mere. de første fire tænder kom lige i røven af hinanden og så gik der lidt så er de andre kommet så stille og roligt og nu har hun 8 tænder og bliver 13 mdr den 26 juli.

Jeg tænker også at lige pludselig går det stærkt og så savner jeg min lille baby som jeg jo har nu Så må hellere nyde det

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Jeg tænker også at lige pludselig går det stærkt og så savner jeg min lille baby som jeg jo har nu Så må hellere nyde det

ja det er med at nyde det for når først den første tand er der så går det stærkt og de vokser bare så hurtig de kære små.

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

ja det er med at nyde det for når først den første tand er der så går det stærkt og de vokser bare så hurtig de kære små.

Jep

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Jep

hiih...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.