ævleindlæg af 1. grad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

DK

Sikke et skønt ævle-indlæg. Uhh jeg ville ønske jeg kendte en rigtig heks!!

Hvor er din mave blevet stor og fin!!

Må jeg spørge hvor høj du er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

oo

DK skriver:

Sikke et skønt ævle-indlæg. Uhh jeg ville ønske jeg kendte en rigtig heks!!

Hvor er din mave blevet stor og fin!!

Må jeg spørge hvor høj du er??

tak tak

jeg er vist nok omkring 162-163 cm...ikke ret høj. Søren hylede af grin da han skulle måle mig til nogle papirer til jordmoderen i starten af graviditeten

Anmeld

15. juli 2010

DK

Tjuhl skriver:

tak tak

jeg er vist nok omkring 162-163 cm...ikke ret høj. Søren hylede af grin da han skulle måle mig til nogle papirer til jordmoderen i starten af graviditeten

He he he... Det er fordi vi har også sådan en reol fra Ikea som du står foran, og jeg lagde bare mærke til at du så lille ud i forhold til reolen. men jeg er jo så også et monster på 180 cm så jeg ser jo alt sådan lidt fra oven, he he....

Vil du ikke have et par cm af mig? 5 måske? Så kan vi begge blive lidt mere gennemsnitlige? men hey... det der gennemsnitlige halløj - det ligger måske bare heller ikke til os!!

Anmeld

15. juli 2010

oo

DK skriver:

He he he... Det er fordi vi har også sådan en reol fra Ikea som du står foran, og jeg lagde bare mærke til at du så lille ud i forhold til reolen. men jeg er jo så også et monster på 180 cm så jeg ser jo alt sådan lidt fra oven, he he....

Vil du ikke have et par cm af mig? 5 måske? Så kan vi begge blive lidt mere gennemsnitlige? men hey... det der gennemsnitlige halløj - det ligger måske bare heller ikke til os!!

vi er SÅ hævet over gennemsnittet (du, måske nok på en liiiidt mere lækker måde en mig!!)

Anmeld

15. juli 2010

Miamaja

ihhh altsa hvor er du blevet rund paa mavsen og super flot. helt utroligt der ikke er saa langt igen

Anmeld

15. juli 2010

Riksen

Sikke et dejligt ævleindlæg - top hyggeligt

Og kompliment til maven - den er så fin!

Anmeld

15. juli 2010

oo

Miamaja skriver:

ihhh altsa hvor er du blevet rund paa mavsen og super flot. helt utroligt der ikke er saa langt igen

HEJ! jeg havde godt nok tænkt på hvor du var henne

Anmeld

16. juli 2010

Miamaja

Vi har vaeret paa sommerferie saa jeg har ikke vaeret saa meget herinde

Anmeld

16. juli 2010

businesstigger

Sikke en tur i har haft med masser af oplevelser. Spændende med de der hekse amuletter.
Det er helt vildt at du næsten er nået til 3. trimester. Så er det jo lige om lidt at Baby Juhl skal gøre sin entre og måske / måske ikke afsløre sit køn. Hehe sød drøm Søren havde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.