Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvem har lavet det?
merichs skriver: Hvem har lavet det?
lillespurv19 skriver: En i esbjerg, bodysigns og tatoo det er lavet i frihånd undtagen roserne!
En i esbjerg, bodysigns og tatoo det er lavet i frihånd undtagen roserne!
Ok Skulle gerne ha lavet en af mine færdig (når jeg engang har født) og overvejer om man skulle finde en i Esbjerg i stedet for at køre længere efter det...
merichs skriver: Ok Skulle gerne ha lavet en af mine færdig (når jeg engang har født) og overvejer om man skulle finde en i Esbjerg i stedet for at køre længere efter det...
mariamiss6 skriver: VILDT som din hud bobler på den nederste tatovering....Hvad stod der i den gamle?
VILDT som din hud bobler på den nederste tatovering....Hvad stod der i den gamle?
lillespurv19 skriver: Det er bare blod som pibler frem Der stod fars pige 6/10! Datoen han døde på.
Det er bare blod som pibler frem Der stod fars pige 6/10! Datoen han døde på.
sarahb skriver: prøv evt at tjekke jesper bloch ud. Han er såå fantastisk dygtig. og bor i Esbjerg lige ved jill and joy-
prøv evt at tjekke jesper bloch ud. Han er såå fantastisk dygtig. og bor i Esbjerg lige ved jill and joy-
Prøver at kigge på det ( når jeg engang skal ha den lavet færdig) Men tak for tipppet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128