Møbler fra Ikea... Er det kun mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

slettet_7530

Pia. skriver:

Dejligt at høre det ikke kun er mine - selvom det selvfølgelig er ærgeligt, for jer også, at de falder sådan sammen, mon ikke det er fordi fyldet er en form for dun... Jeg sad som en drøm i går aftes i mine nye møbler...

Jeg ved bare at det er et fejlkøb som ikke gentager sig, det er som om hynder og puder konstant skal bankes for at se bare nogenlunde ud.

Vores ryglæn er ikke dun det er sådan noget skumdims, men siddepuderne er dun, fint man kan vaske betrækkene men bare ærgeligt at de mister en del farve ogbliver skjoldet efter første vask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

Jeg ved bare at det er et fejlkøb som ikke gentager sig, det er som om hynder og puder konstant skal bankes for at se bare nogenlunde ud.

Vores ryglæn er ikke dun det er sådan noget skumdims, men siddepuderne er dun, fint man kan vaske betrækkene men bare ærgeligt at de mister en del farve ogbliver skjoldet efter første vask

Det blev mit betræk ikke...regner med du har brokket dig til Ikea..

Anmeld

15. juli 2010

Pia.

albertesmor skriver:

nej det er rigtigt ryggen er ikke dun det er kun dem man sidder på...

Mine faldt også helt sammen og delte sig lige som på midten når man havde siddet op af dem... De blev ikke skjoldet, men mistede farven - har nemlig kun vasket betræk på hynderne, ikke på selve sofaen og der kunne man gode se farve forskel...

Er glad for jeg kom af med mine ....

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.