Skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Ann.

Hvor tit har i oplevet skyggestreger på g-teste?

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om der er 2 streger eller om det bare er en skyggestreg - har først test da den 29, men for sjov skyld tog jeg en test - og det er altså som om der er en streg mere. Men det ville jo være vildt hvis jeg allerede kunne teste positiv - det burde ikke kunne lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

TrineLærke skriver:

Hvor tit har i oplevet skyggestreger på g-teste?

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om der er 2 streger eller om det bare er en skyggestreg - har først test da den 29, men for sjov skyld tog jeg en test - og det er altså som om der er en streg mere. Men det ville jo være vildt hvis jeg allerede kunne teste positiv - det burde ikke kunne lade sig gøre?

Men hvis du først kan teste d.29 juli så har du jo ægløsning i disse dage og kan jo umuligt være gravid....

Anmeld

14. juli 2010

Ann.

Jeg har lige haft ægløsning - det har jeg som regel tidligt.

Anmeld

14. juli 2010

Svei

TrineLærke skriver:

Jeg har lige haft ægløsning - det har jeg som regel tidligt.

Men fra ægløsning til ægget befrugtes går der noget og endnu en uge før det sætter sig fast...slap af og test d.29...det andet kan ikke lade sig gøre...mens kommer som regel 12-14 dage efter ægl. så har du haft det kan du nok teste før den 29- Held og lykke..

Anmeld

14. juli 2010

håber snart det er os

hej

jeg har jo oplever det og var ikke gravid

du skrev selv svar til mig

men nu synes jeg det er lidt underligt når du selv spørger

til mig sagde du at jeg ikke var gravid

????

Anmeld

14. juli 2010

Muffinmus

ægget sætter sig først fast en lille uges tid efter ÆL, hvor mange dage siden er det??

Nå, men hvis det skulle være tilfældet at der ER en streg, kan det ende en en bio da du tester ALT for tidligt og derfor er der op til 25 % chance for at det ender i en bio....

Anmeld

15. juli 2010

Ann.

Jeg får ÆL 7 dage efter mens. Og det er ca. 16 dage siden jeg havde den.

Anmeld

15. juli 2010

Ann.

kudsk skriver:

hej

jeg har jo oplever det og var ikke gravid

du skrev selv svar til mig

men nu synes jeg det er lidt underligt når du selv spørger

til mig sagde du at jeg ikke var gravid

????

Jeg skrev ikke at du ikke var gravid - har lige funde indlægget igen. Og jeg så ikke en streg på din g-test. Derfor skrev jeg at det kunne være en skyggestreg. Ikke ment at du ikke kunne være gravid.

Det har jeg selv hørt om før - og nu stod jeg i den situation at det altså lignede en streg mere, så er det da klart at jeg bliver i tvivl??? Jeg har ikke lyst til at sætte mine forventninger op til noget. Derfor spørger jeg, så jeg ikke bliver skuffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.