Kryds fingre for mig i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Skouboe

Så er dagen kommet hvor jeg skal starte i behandling med IVIG (oprensede immunceller fra donorblod intravenøst) for at mindske risikoen for at få et MS attack efter fødslen.

Jeg orker næsten ikke at skulle sidde i 3 timer på riget i dag (fra 15 og frem) for at få behandlingen og derefter skulle vente på at snakke med en neurolog - gad vide hvornår jeg kommer hjem i  aften?

Samtidigt skal kroppen bruge et par dage til at komme overens med de nye immunceller, så det føles som en solid gang tømmermænd der strækker sig over flere dage - især første gang. De efterfølgende er lidt mildere.

Jeg har heller ikke den bedste erfaring med intravenøse ting i denne hede - det opbygger HELT vildt meget vand i kroppen (noget jeg har været forskånet for indtil videre) og jeg orker snart ikke at de sidste 13 dage skal være endnu værre end det er nu.

Min bi/kæbehule betændelse ser dog ud til at være lidt på retur - hvilket er en god ting, da min læge har givet op... De kan ikke give mig noget der kan være effektivt som jeg kan tåle så sent i graviditeten.

Hvis det ikke er gået over efter fødslen må vi kigge på det igen..

BAH!!

Det er lidt øv at bruge den sidste tid af min - sandsynligvis - sidste graviditet på at være øv over at være gravid, men sådan er det bare. Nu er der ikke så længe til et "Jubiii - jeg er færdig med at være gravid (og er iøvrigt blevet mor til 2) indlæg fra mig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Ida.

Du er dælme da også hårdt prøvet....og så i den her varme! Din stakkel

Jeg har mange  til overs reserveret til dig!!!!

Anmeld

14. juli 2010

Milka

det lyder eddermame træls held og lykke

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

Du er SÅ TÆT PÅ nu !!!!

Håber alt bøvlet er nemmere ovre end man ellers kunne turde håbe og tro. Og meget meget MEGET snart, så er du mor igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.