Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hver eneste aften skal jeg synge månesangen for Alexander.
Altså Pjerrot sagde til månen, for dem der skulle være i tvivl.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Herhjemme er kun én børnesang et hit, og det er "Se min kjole".
Ellers så er Genesis, Guns 'n roses, Metallica, Korn, og Michael Jackson et hit..
lillespurv19 skriver: Vi har sangbogen de små synger, så der finder vi dem, men når det er godnat tid så er det jeg ved en "lærke"rede, netop fordi hun hedder lærke
Vi har sangbogen de små synger, så der finder vi dem, men når det er godnat tid så er det jeg ved en "lærke"rede, netop fordi hun hedder lærke
Den er også super god, den havde vi også da jeg var barn!
Så den hopper jeg da med på!
Enayia skriver: Den er også super god, den havde vi også da jeg var barn! Så den hopper jeg da med på!
Stephanie3 skriver: Her er Trommesangen et kæmper hit for Lucca, hun begynder at tromme med det samme.
Her er Trommesangen et kæmper hit for Lucca, hun begynder at tromme med det samme.
Den er jeg ikke sikker på jeg kender. Hvad er det for en?
mariamiss6 skriver: Lunas trøstesang fra bamse 'op til dig'Lille peter edderkop, med to vers.Mester Jakob med 3 vers.Buster sangen.jeg ved en lærkerede.Sommerfuglen.på et lille grønt blad.Og et hav andre jeg ikke kan huske lige nu...
Lunas trøstesang fra bamse 'op til dig'Lille peter edderkop, med to vers.Mester Jakob med 3 vers.Buster sangen.jeg ved en lærkerede.Sommerfuglen.på et lille grønt blad.Og et hav andre jeg ikke kan huske lige nu...
Vi synger også "Jeg ved en lærkerede" og sangen fra Busters verden. Den er bare så fin.
"Op til dig" kendte jeg ikke, men fandt den lige på nettet. Den er jo supersød. Den skal vi helt sikkert føje til programmet her.
serinasmor skriver: "se hvad jeg kan" er et hit her ... med alle de ting som hun pludselig kan nu selvfølgelig ... næsten sidde, næsten kravle, lig' på maven, trille osv ... find selv på flere
"se hvad jeg kan" er et hit her ... med alle de ting som hun pludselig kan nu selvfølgelig ... næsten sidde, næsten kravle, lig' på maven, trille osv ... find selv på flere
Åh ja, det var en god ide . Den havde jeg helt glemt. Vi sang den lige her i dag efter at du havde foreslået den.
Rosa skriver: En vej går ind i himlen hvor jeg bor Hør den lille stær Vi voksne kan også vær bange Jeg er en flyvemaskine og mange flere - og så nynner jeg som regel julesange når han skal sove
En vej går ind i himlen hvor jeg bor
Hør den lille stær
Vi voksne kan også vær bange
Jeg er en flyvemaskine
og mange flere - og så nynner jeg som regel julesange når han skal sove
Ej hvor funny - jeg skrev det ikke- men jeg nynner altid glade jul dejlige jul - både for Anton og Asta når de skal sove og er kede af det osv:0)
Den er så dejlig at nynne:0)
Griner- gad vide hvor mange julesange nynnere der er der ude:0)
line melias mor skriver: pegefinger pegefinger hvor er du osv mens vi bevæger fingrene. mariehønen evigglad jens hansen havde en bondegård jeg ved en lærkerede min kat den danser tango
pegefinger pegefinger hvor er du osv mens vi bevæger fingrene.
mariehønen evigglad
jens hansen havde en bondegård
jeg ved en lærkerede
min kat den danser tango
Vi synger også "min kat den danser tango". Den synes moren i hvert fald er god.
Den med fingrene er også en god ide. Jeg har ikke rigtig kunnet huske de sange med fagter og bevægelser til, så det er godt lige at blive mindet om nogle af dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128