Hejsa Alle i dejlige kvinder, jeg har fulgt jeres råd og stillingen er nu sådan at jeg har overgivet polterabend projektet til den anden veninde, hun begyndte igår med at skrive en masse gode ideér som jeg aldrig ville have tænkt på i forbindelse med min kusine men som passer perfekt på de ting hun interreserer sig for,så jeg valgte at skrive til hende at hun skulle overtage, da minkusine klart var bedre tjent med hende og hendes fantastiske ideér og hun accepterede og ville så give mine kusine besked i aften, det er virkeligt en lettelse, så er jeg ligeglad med om min kusine bliver sur, det kan jeg ikke tage mig af, desuden har jeg sagt til veninden at jeg stadig gerne vil være med ind over bare jeg ikke skal stå for det og ringe rundt og sådan

fantastisk egentligt, nu mangler jeg så bare at komme af med brudpige tjansen, men ønsker ikke at sige det til hende over en sms, vil godt snakke med hende i telefon, men hun arbejder dag og jeg arbejder aften, så det må sku vente til weekenden, og så må jeg se hvordan hun tar det mega mange
til alle
Anmeld