Jeg vil gerne af nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

NGE

Det er muligvis kætterisk at skrive i dette forum - men i dag ville jeg altså vældig gerne undvære at være gravid .

Har heldigvis haft meget uproblematisk graviditet indtil videre, som ikke har afholdt mig fra at fortsætte livet som hidtil - men så igår strammede det, da jeg dyrkede sport - og det er jeg bare slet ikke parat til skal ske allerede (23/24 uge).  Jeg håber at generne viser sig at være en enlig svale - men... altså jeg er ikke glad, forventningsfuld eller synes at det er et biologisk mirakel - jeg vil egentlig bare helst have det overstået så nemt og hurtigt som muligt.

Som min kæreste ikke undlader at gøre opmærksom på, er der ikke noget at gøre ved hverken tiden eller mobiliteten... men det gør det nu ikke mere attraktivt set fra min stol. Selvom ventetiden nu er kortere end den har været - så ser jeg også for mig, hvordan det bliver tiltagende bøvlet, sådan rent fysisk. Det ville unægtelig være nemmere, hvis de kom med storken..

Puh! Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Bare mig..

Jeg ved lige præcis hvordan du har det..

Jeg hadede!!!! at være gravid. Og når folk sagde "er det ikke fantastisk og have en stor flot mave?" - NEJ det synes jeg ikke.. Jeg kunne ikke fordrage det,og havde som dig, INGEN problemer i hele min graviditet, og de fleste ville nok misunde hvor let jeg havde det. Jeg gik på HF indtil to uger inden termin, og kunne altså sagtens have fortsat uden problemer hvis jeg selv skulle bestemme. (fødte 40+4)

Men nøjh, jeg ved hvordan du har det. Og det er iorden at have det sådan.. Ikke alle skal synes det er fedt og pisse lyserødt at være gravid, for jeg synes sgu heller ikke det var sjovt, og når hun sparkede synes jeg faktisk bare det var skide irriterende, for det gjorde jo ondt og føltes, for mig, ikke dejligt. - misforstå mig ikke, jeg synes jo selvfølgelig det var dejligt at vide hun levede osv. Men synes ikke det var sjovt..

STORTfra en der har haft det som dig..

PS. Glæd dig til sin bette kommer i armene, for så er det overstået jo, og det er det største! og inden du når og se dig om, så er den der!

Anmeld

14. juli 2010

Delilah

Render konstant rundt og siger "nu gider jeg fandeme ikke mere!" fordi det er altså ikke nemt at rende rundt og være gravid. Alting er bare pisse hårdt og besværligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.