privatskole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

jacqueline84

Min datter skal gå på privatskole. Jeg har selv gået på dette og var meget glad for det.

Der var ikke så mange i klassen, og kun en klasse af hver årgang. Dette gjorde vi alle kendte hinanden, og havde et godt sammenhold. Når man har dette, gjorde det også indlæringen blev lettere. Når jeg tænker tilbage have vi også nogle meget engageret lærere samt forældre. Ikke at der ikke også er dette på en folkeskole.

Jeg har bare haft en fantastisk skolegang på en privatskole, og ønsker også at give dette til min datter også. Så synes det er pengene værd. Dog skal hun gå på en privat friskole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Muffinmus

Har selv gået på flere kommune skoler(pga nedlægning af skole, flytning og psykotisk syg lærer).

Og jeg var sådan set ikke imponeret af nogle af dem..dårlige skoler, men alt for gamle lærer, gamle bøger, dårlige toiletforhold, skimmelsvamp i lokalerne som først bliver opdaget 3 år senere..hovsa.

Nå, men der ud over har jeg gået på en lille privat skole, klart den bedste af alle skolerne, med langt bedre lærere, mere sammenhold mellem store og små klasser osv sov. Langt bedre udstyr til fysik, gymnastik osv.

Så jeg ville aldrig have skrupler ved at vælge en privatskole hvis jeg efter et besøg synes der virkede dejligt og hyggeligt og eleverne sagde gode ting om den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.