Gå så væk mælkeknude! Gør ond :-( Nogle fif?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Frøken Sørensen

Hej tøser...

Jeg har ammet lige indtil i lørdags hvor Lucas så begyndte at afvise brystet (så i 6 mdr) og har hele tiden døjet med mælkeknuder... Har i noget tid (1-2 uger) haft et bestemt sted hvor jeg har haft en rimelig stor en og nu vil den bare ikke forsvinde. Jeg sidder og pumper ud hver dag og prøver at trappe ned for så at stoppe mælkeproduktionen helt. Men lige meget hvad jeg gør så vil den her ikke forsvinde. Har prøvet med massage og bruser. Hjælper ikke. Det begynder at gøre ondt . Noget fif til hvad jeg kan gøre? Og begynder at tænke på om det overhovedet er en mælkeknude!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Silvermist1

Åh altså, føler med dig, for ja, det gør sgu mega ondt med sådan en mælkeknude. Da jeg ammede min første datter havde jeg også en mega mælkeknude, som også var så stor at jeg begyndte at tvivle. Jeg lod mig endda checkes for en sikkerhedsskyld, men åbenbart kan de desværre blive så store.

Jeg har desværre ikke andre råd, end dem du allerede selv bruger - at massere, både under bruseren og når jeg bare sidder og slapper af. Desuden masserede jeg også blidt under selve amingen. Men med tiden så forsvandt den altså. Men føj, det gør ondt.

Varme tanker, håber at den snart går væk

Anmeld

14. juli 2010

Frøken Sørensen

Nå, men det er da rart lige at høre at de faktisk kan bllive store! For sad da os i går aftes og overvejede at blive tjekket for en sikkerheds skyld da den bare er stor... AV Og jeg får tømt ud.. Og det er faktisk der knuden gør mest ondt... Lige efter! Nå men jeg må tage kampen op og blive ved.. Øv øv

Tak for de varme tanker

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

Jeg kan ikke sige det for mange gange: ULD-AMMEINDLÆG!!!! Køb en størrelse (i matas) der dækker hele dit bryst og sov med det om natten. Det varmer og gør at det løsner op for knuder. Jeg sov med dem hver nat mens jeg ammede (og ja også om sommeren for jeg fødte i juni og juli var VARM) Det virker!

Anmeld

14. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

VARME BADE (let massage-staves) - BRYSTPUMPE det klarede mine..

døjer ikk mere

Anmeld

14. juli 2010

Frøken Sørensen

Må da prøve med de uld indlæg hvis det ikke snart bliver bedre!

Har prøvet varmebade, massage, pumpe osv... men hjælper ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.