nogen gode kage-blogs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.149 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

MoarTNoah

ja hvor er de henne? støder på nogen en gang i mellem, men det er fordi der er blevet linket til dem.. hvor finder jeg dem henne, og hvis du har en god blog så skriv den gerne til mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Ranarupta

KatrineR skriver:

ja hvor er de henne? støder på nogen en gang i mellem, men det er fordi der er blevet linket til dem.. hvor finder jeg dem henne, og hvis du har en god blog så skriv den gerne til mig!

Jeg kender til denne:

http://www.chokoladechok.com/

Anmeld

14. juli 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Jeg kender til denne:

http://www.chokoladechok.com/

Nej hvor sjovt, det er hende der har lavet vores bryllupskage der skriver den blog. Hvis man går ind under bryllupskage, er det vores man kan se under bryllup i sort/hvid.

Hun er simpelthen et geni til at lave kager!

Anmeld

14. juli 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Nej hvor sjovt, det er hende der har lavet vores bryllupskage der skriver den blog. Hvis man går ind under bryllupskage, er det vores man kan se under bryllup i sort/hvid.

Hun er simpelthen et geni til at lave kager!

Er det den, der er firkantet i lag?

Den har jeg luret på! Den er bare sååå flot!

Det er hende, der skal lave vores dåbskage

Anmeld

14. juli 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Er det den, der er firkantet i lag?

Den har jeg luret på! Den er bare sååå flot!

Det er hende, der skal lave vores dåbskage

Ja, den var firkantet, og så var der fire lag. Hun havde lavet vores monogram på kagen, det var bare så fint.

Kender du hende personligt, eller hvordan har du fundet frem til hendes blog?

Anmeld

14. juli 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Ja, den var firkantet, og så var der fire lag. Hun havde lavet vores monogram på kagen, det var bare så fint.

Kender du hende personligt, eller hvordan har du fundet frem til hendes blog?

Nej, kender hende ikke, men søgte bare på dåbskage og så fandt jeg hende

Hvad med dig?

Anmeld

14. juli 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Nej, kender hende ikke, men søgte bare på dåbskage og så fandt jeg hende

Hvad med dig?

Kender hendes mand, som er smykkedesigner. Han har lavet en del smykker til mig, da han kender Niels gennem et fælles studiearbejde de havde. Så når Niels har ville give mig et smykke, er han gået til ham og har fået lavet nogle fantastiske, unikke smykker. Det er også ham der har lavet min forlovelsesring, og vores vielsesringe.

GLÆD dig til at smage jeres dåbskage, hendes kager smager alt alt for godt! Vores bryllupskage var med hvid chokolademousse med stykker af mørk chokolade i, og med limemousse med friske jordbær i. Nam Nam!!!

Anmeld

14. juli 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Kender hendes mand, som er smykkedesigner. Han har lavet en del smykker til mig, da han kender Niels gennem et fælles studiearbejde de havde. Så når Niels har ville give mig et smykke, er han gået til ham og har fået lavet nogle fantastiske, unikke smykker. Det er også ham der har lavet min forlovelsesring, og vores vielsesringe.

GLÆD dig til at smage jeres dåbskage, hendes kager smager alt alt for godt! Vores bryllupskage var med hvid chokolademousse med stykker af mørk chokolade i, og med limemousse med friske jordbær i. Nam Nam!!!

Årh, det lyder da alt for lækkert!!!

Mht. smykkerne lyder det jo bare helt romantisk at få unikke smykker! Har han en hjemmeside?

Anmeld

14. juli 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Årh, det lyder da alt for lækkert!!!

Mht. smykkerne lyder det jo bare helt romantisk at få unikke smykker! Har han en hjemmeside?

Han har en hjemmeside, det er frolov.dk. Mange af smykkerne er inspireret af naturen, men dem som Niels har fået lavet til mig er nogen Niels selv har været med til at designe dem. Elsker når det er lidt personligt.

Anmeld

14. juli 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Han har en hjemmeside, det er frolov.dk. Mange af smykkerne er inspireret af naturen, men dem som Niels har fået lavet til mig er nogen Niels selv har været med til at designe dem. Elsker når det er lidt personligt.

Guuud, hvor er det bare smukke smykker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.