Gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

mukka88

Jeg har en veninde som var sammen med en fyr?! i onsdags og brugte ikke kondom.. men er på p-piller! Hun er begyndt at få kvalme og har i dag fået ømme bryster! Kan hun være gravid? Hvor tidligt kan man tage en test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hey..

man kan første teste sig når det er dagen efter mens'en skulle have været kommet.....

Men skal lige siges jeg blev gravid 2. gang på p-piller

Men syntes godt nok det lyder ret hurtigt hun har fået kvalme og ømmebryster.... (havde jeg ikke selv før jeg var 7-8 uger henne) men kan da ikke sige andre ikke fik/får det tidligere...

Men hvis mensen udbliver - køb og tag en test, viser den negativ og mensen stadig ikke kommer vent en lille uge og prøv igen..

Man kan godt være så nervøs og tro så meget på det at den udbliver tro mig har ptøvet det nogle gange....

Anmeld

13. juli 2010

mukka88

KatjaRenee skriver:

Hey..

man kan første teste sig når det er dagen efter mens'en skulle have været kommet.....

Men skal lige siges jeg blev gravid 2. gang på p-piller

Men syntes godt nok det lyder ret hurtigt hun har fået kvalme og ømmebryster.... (havde jeg ikke selv før jeg var 7-8 uger henne) men kan da ikke sige andre ikke fik/får det tidligere...

Men hvis mensen udbliver - køb og tag en test, viser den negativ og mensen stadig ikke kommer vent en lille uge og prøv igen..

Man kan godt være så nervøs og tro så meget på det at den udbliver tro mig har ptøvet det nogle gange....

sys sørme også det ville være hurtigt hvis hun kunne mærke det allerede.. men vidst det ikke så tak for svar

Anmeld

14. juli 2010

Stepmom87

Jeg havde kvalme i to dage ugen før jeg testede positiv og mærkede også ømme bryster med det samme.. Så det kan lade sig gøre..

Anmeld

14. juli 2010

Stepmom87 skriver:

Jeg havde kvalme i to dage ugen før jeg testede positiv og mærkede også ømme bryster med det samme.. Så det kan lade sig gøre..

som jeg også sagde, jeg oplevede det ikk før, men kunne da ikk vide med andre.. kvalme har jeg ikk haft sådan.... men halsbrand og sureopstød...... og det gjorde jeg fik mistakne om jeg var gravid og bingo den var der begge gange..

Anmeld

14. juli 2010

Stepmom87

KatjaRenee skriver:

som jeg også sagde, jeg oplevede det ikk før, men kunne da ikk vide med andre.. kvalme har jeg ikk haft sådan.... men halsbrand og sureopstød...... og det gjorde jeg fik mistakne om jeg var gravid og bingo den var der begge gange..

Puha ja, halsbrand havde jeg hele min graviditet igennem..

Anmeld

14. juli 2010

oo

hvis hun er gravid, har ægget kun lige akkurat sat sig fast og sendt besked ud til hendes krop om at den er gravid. det ville være ret vildt hvis hun allerede kunne mærke graviditeten nu.

mon ikke hun bare er dødnervøs for at VÆRE blevet gravid

Anmeld

14. juli 2010

Stepmom87 skriver:

Puha ja, halsbrand havde jeg hele min graviditet igennem..

ja også her.... som om den tykke mave ikk er nok, men det er klart det hele værd..

Anmeld

14. juli 2010

Ann.

Nej hun vil ikke kunne mærke det nu - men mange får altså kvalme og ømme bryster omkring ægløsning eller mens.

Og tror der er minimal chance for at hun rent faktisk er gravid.

Men måske ønsker hun det så meget at hun får symptomer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.