22+1 baby sparker i blære allerede ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.601 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Dansker I Holland

Ja som I nok kan læse, så vil jeg gerne vide om det er helt normalt at baby sparker på blæren når jeg kun er 22+1/23 uger henne...? For når jeg sidder foroverbøjet så går h*n altså virkelig løs på min blære og det er ret så ubehageligt ggg...

Sussie 22+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Laulund87

Det kan det sagtens være

Anmeld

13. juli 2010

Trolde_mor

Griner.. det kan det sagtens være...

Når du bøjer sig forover er der mindre plads, og så skal der lige sparkes lidt, så der ingen er plads hehe..

Min søn gør det samme hehe...

Anmeld

13. juli 2010

Dansker I Holland

Laulund87 skriver:

Det kan det sagtens være

Ok Så er jeg mere rolig. Tænkte måske at det var for tidligt Godt nok er det mit 3 barn, men jeg husker ikke så godt fra graviditeterne... smiler

Anmeld

13. juli 2010

Laulund87

NR3ønskebarn skriver:

Ok Så er jeg mere rolig. Tænkte måske at det var for tidligt Godt nok er det mit 3 barn, men jeg husker ikke så godt fra graviditeterne... smiler

Nej okay

Anmeld

14. juli 2010

Marie29

Hej

Min lille pige begyndte at sparke mig i blæren omrking uge 21....og hun gør det stadig! Nogengange lidt ubehageligt, men altid dejligt at mærke hende, selvom det går ud over blæren

Pernille :-)

Anmeld

14. juli 2010

oo

ork ja, blæren har her i huset...æh...maven...været favoritsparkested næsten fra starten

Anmeld

14. juli 2010

Dansker I Holland

Marie29 skriver:

Hej

Min lille pige begyndte at sparke mig i blæren omrking uge 21....og hun gør det stadig! Nogengange lidt ubehageligt, men altid dejligt at mærke hende, selvom det går ud over blæren

Pernille :-)

Ja ok tænkte jo bare at baby måske var for lille hehe... Men dejligt at vide at det er normalt hehe...

Knus Sussie 22+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.