Det gør ondt, men er det ikke normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Trolde_mor

I løbet af dagen kryber lillemanden helt over i den ene side, og det er rigtig smertefuldt, han presser sig nærmest helt over på siden af min krop.

Det er sådan at jeg helt kryber sammen når han gør det

Jeg har bare sagt av av av når det var og ikke tænkt mere over det.. Men nu spørger kæresten så om jeg har tænkt mig at snakke med nogen om det..

Svarer at det jo nok er meget normalt, når han sådan roder rundt,  han svarer at han ikke ved det, og svarer at det gør jeg jo sådan set heller ikke, har jo ikke været så langt henne før..

Så kloge kvinder, er det normalt at man får kraftige smerter i den ene side, og at det føles som om den lille til sidst sidder halvt om på siden af ens krop?  (vi kan mærke hvad vi tror må være måsen, sidde på siden af mig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

puttecolle

Trolde_mor skriver:

I løbet af dagen kryber lillemanden helt over i den ene side, og det er rigtig smertefuldt, han presser sig nærmest helt over på siden af min krop.

Det er sådan at jeg helt kryber sammen når han gør det

Jeg har bare sagt av av av når det var og ikke tænkt mere over det.. Men nu spørger kæresten så om jeg har tænkt mig at snakke med nogen om det..

Svarer at det jo nok er meget normalt, når han sådan roder rundt,  han svarer at han ikke ved det, og svarer at det gør jeg jo sådan set heller ikke, har jo ikke været så langt henne før..

Så kloge kvinder, er det normalt at man får kraftige smerter i den ene side, og at det føles som om den lille til sidst sidder halvt om på siden af ens krop?  (vi kan mærke hvad vi tror må være måsen, sidde på siden af mig)

altså min gøre det samme men jeg får ikke ondt men det er meget normalt at de møver sådan rundt jeg har tit ben oppe ved mine ribben og det gøre nas skulle jeg lige hilse og sige

Anmeld

13. juli 2010

Trolde_mor

puttecolle skriver:

altså min gøre det samme men jeg får ikke ondt men det er meget normalt at de møver sådan rundt jeg har tit ben oppe ved mine ribben og det gøre nas skulle jeg lige hilse og sige

Vores dreng gør det også ved ribbene, gør ikke ondt men er bare ubehageligt..

Men så kryber han endnu mere om, og så begynder det virkelig at gøre ondt

Anmeld

13. juli 2010

puttecolle

Trolde_mor skriver:

Vores dreng gør det også ved ribbene, gør ikke ondt men er bare ubehageligt..

Men så kryber han endnu mere om, og så begynder det virkelig at gøre ondt

av av men prøv og ring til din jordmor i morgen... hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt det er mit bedste bud

Anmeld

13. juli 2010

Trolde_mor

puttecolle skriver:

av av men prøv og ring til din jordmor i morgen... hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt det er mit bedste bud

Ja, kunne godt ske jeg skulle prøve det..

Bare lige for at være på den sikre side..

Tak for dine svar

Anmeld

13. juli 2010

puttecolle

Trolde_mor skriver:

Ja, kunne godt ske jeg skulle prøve det..

Bare lige for at være på den sikre side..

Tak for dine svar

så lidt da :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.