bæresele, hvorlænge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

nuggie

Er der nogen der ved hvor længe en baby på 4 uger må sidde i en bæresele, hvor de sidder på maven?

min datter sover kun på mig, og jeg er ved at gå til over ikke at nå noget, så jeg tænkte at jeg ville have hende lidt i en sele, meg hvor længe kan hun sidde der? når hun sover på mig hænger hun også så spørgsmålet er om det er hårdere for hende ryg i selen?

hun sover slet ikke i barnvogn eller noget så det er virkelig mange timer hun ligger hos mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Skouboe

Hun må helst ikke sidde ret længe i en bæresele, men en slynge eller en vikle må hun gerne sove hos dig i.

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skouboe skriver:

Hun må helst ikke sidde ret længe i en bæresele, men en slynge eller en vikle må hun gerne sove hos dig i.

Præcis - vi bruger dem her:

Den blåstribede er en ringslynge og den brune er en vikle (bare et langt stykke strækstof som bindes på en bestemt måde)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2010

MiMa

Prøv med en vikle.

Der må barnet sidde/ligge i lang tid, fordi det er støttet bedre.

Den støtter også dig bedre, hvis du skal bære i lang tid.

Min søn vil heller ikke sove i barnevognen, så her bruger vi den hele tiden.

Anmeld

14. juli 2010

nuggie

tak for svar.

jeg vil prøve at købe en slynge af en salgs. men har lige et spørgsmål, jeg synes at man rigtig tit hører at folk ikke kan få dem til at virke rigtig. er der nogen som er nemmere end andre?  det skal være en som hun kan sove i flere timer af gangen, da hun kun sover ovenpå mig eller sin far 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.