Graviditeten med mini-bøffen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Anonym trådstarter

Hold da op, jeg er ikke meget mere end 4+1 henne, og allerede nu synes jeg godt nok denne her graviditet føles anderledes end med charmebøffen, for det første kunne jeg teste positivt meget før end med charmebøffen, for det andet har jeg allerede nu lændesmerter, som jo først kom i uge 13 med bøffen (som jo så udviklede sig til svær bækkenløsning)... jeg synes jeg fysisk har det lidt sært, det kan jeg bestemt heller ikke genkende fra første graviditet...

Det kan da ikke passe at graviditer kan være SÅ forskellige, kan det??

Jeg havde det jo forholdsvis nemt med bøffen, jeg havde INGEN andre graviditetssymptomer end bækkenløsning, og døjede aldrig med andet, hverken at jeg følte mig lidt skidt tilpas eller noget som helst...

Det er selvfølgelig kun knap 8 mdr siden fødslen, kan det have noget at sige??

Nogen andengangs gravide der lige fortæller mig det går over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Kb

Jo de kan sagtens være vidt forskellige. Og nok især nu hvor det ikke er længere siden du sidst var gravid. Man siger jo det tager 9 mdr at lave en baby og det tager mindst lige så langtid at komme sig over graviditeten igen. 

Hvis jeg var dig vil jeg være meget obs på dit bækken. Når du havde svær bækkenløsning ved sidste graviditet er der stor risiko for at du får det igen. Der må være nogle forbyggende øvelser du kan lave eller ligende. 

Det var nu ikke for at være total sortseer, men vil bare forslå dig at være opmærksom 

Held og lykke

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Jo de kan sagtens være vidt forskellige. Og nok især nu hvor det ikke er længere siden du sidst var gravid. Man siger jo det tager 9 mdr at lave en baby og det tager mindst lige så langtid at komme sig over graviditeten igen. 

Hvis jeg var dig vil jeg være meget obs på dit bækken. Når du havde svær bækkenløsning ved sidste graviditet er der stor risiko for at du får det igen. Der må være nogle forbyggende øvelser du kan lave eller ligende. 

Det var nu ikke for at være total sortseer, men vil bare forslå dig at være opmærksom 

Held og lykke

Er også meget obs på det, jeg har fundet øvelserne frem jeg fik af fyssen sidst, så må vi se om de hjælper denne gang

Selvom jeg nu har aftalt med bækkenet at det absolut intet fejler denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.