Lidt hjælp ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

TbCp

Min datter har sidste dag i dagpleje på fredag og jeg har bestemt mig for at lave sådan en regnbuekage.

Kan man ikke godt bruge dejen til drømmekage til det?

2. spørgsmål er hvor tidligt jeg kan lave den.
Håbede lidt at kunne bage bundene imorgen og lægge dem sammen og så vil jeg pynte med mmf torsdag. Men bliver de kedelige og tørre hvis jeg allerede bager dem onsdag?

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Snefnug1984

TbCp skriver:

Min datter har sidste dag i dagpleje på fredag og jeg har bestemt mig for at lave sådan en regnbuekage.

Kan man ikke godt bruge dejen til drømmekage til det?

2. spørgsmål er hvor tidligt jeg kan lave den.
Håbede lidt at kunne bage bundene imorgen og lægge dem sammen og så vil jeg pynte med mmf torsdag. Men bliver de kedelige og tørre hvis jeg allerede bager dem onsdag?

Håber nogle kan hjælpe

Du kan sagtens bruge dejen fra drømmekage til en regnbuekage. Du kan sagtens bage den i morgen og pynte den torsdag. Jeg bager også næsten altid mine kager 2 dage før de skal spises - ellers kan jeg simpelthen ikke nå det, alt efter hvilken kage der er take om selvfølgelig... Bare pak dem godt ind så de ikke får luft og bliver tørre

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

JordbærBlomst skriver:

Du kan sagtens bruge dejen fra drømmekage til en regnbuekage. Du kan sagtens bage den i morgen og pynte den torsdag. Jeg bager også næsten altid mine kager 2 dage før de skal spises - ellers kan jeg simpelthen ikke nå det, alt efter hvilken kage der er take om selvfølgelig... Bare pak dem godt ind så de ikke får luft og bliver tørre

Super!!!
Så må jeg lige høre... skal de være helt afkølede inden jeg pakker dem ind? Og skal det være i staniol eller film...

Sorry for de dumme spørgsmål Vil bare gerne have at kagen bliver perfekt!

Anmeld

13. juli 2010

Snefnug1984

TbCp skriver:

Super!!!
Så må jeg lige høre... skal de være helt afkølede inden jeg pakker dem ind? Og skal det være i staniol eller film...

Sorry for de dumme spørgsmål Vil bare gerne have at kagen bliver perfekt!

Ja de skal helst være kolde, ellers kan der dannes kondens. Jeg plejer blot at pakke mine ind i 2 poser, så plejer de at holde sig friske.

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

JordbærBlomst skriver:

Ja de skal helst være kolde, ellers kan der dannes kondens. Jeg plejer blot at pakke mine ind i 2 poser, så plejer de at holde sig friske.

Fint fint tak for svar endnu engang

Anmeld

13. juli 2010

Snefnug1984

TbCp skriver:

Fint fint tak for svar endnu engang

så lidt da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.