Hej piger.
For 3 uger siden var jeg til 8 ugers undersøgelse efter fødslen. I den forbindelse ordinerede min læge p-piller som er godkendt selvom om man ammer.
Nu hvor jeg har været på dem i knap 3 uger, synes jeg det føles som om jeg har mindre mælk. Det blev sådan lidt bekræftiget da min SP var her i går. MIn lille trold har kun taget 400 gram på, på 4 uger hvor hun ellers har taget 200 gram på om ugen indtil der. Min SP sagde dog at hun var fin og fulgte sin kurve og derfor ville hun ikke gøre noget trods den lille vægtøgning. Det skal lige siges hun i forvejen ikke er så stor. Ved fødsel vejede hun bare 3300 gram og nu 5 kg og er næsten 12 uger gammel.
Jeg har det selvfølgelig ret træls med min lille pige virke mere ked af det, som om hun er mere sulten end der er mælk. Mit spørgsmål er så - er der nogen som kender til at produktionen kan nedsættes ved p-piller? og bliver den sat op igen hvis jeg stopper dem øjeblikkeligt? Er man i tvivl om hvornår man ikke har mere mælk? Jeg synes ikke rigtigt jeg kan føle hvis mit bryst er tømt. :s
Knus Mette, som er nervøs for lille Emilie ikke får mad nok 
Anmeld