35+0 - hvor meget mærker i baby?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

K&S

Hej piger

Jeg har siden ca. uge 22 mærket meget liv i mavsen, men det er blevet meget mindre efter at han har sat sig fast med hovedet - er det normalt?

Jeg mærker ham stadig nogle gange om dagen, hvor hele maven bevæger sig, men man er jo blevet lidt afhængig af masser af spark hele dagen...!

Katja (som kun har 5 uger til termin )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

NoName

Du mærker ikke så meget spark, men mere glidende bevægelser ikke??? Der er jo ikke så meget plads mere + din lille prins jo er ved at være stor, der er ikke plads til de store armbevægelser.

Så længe du mærker liv hver dag, så er der ikke noget at være bekymret for...

Knus NoName 37+6

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

Det er helt normalt at aktivitets niveuaet bliver anderledes jo længere hen i graviditeten du kommer.

Jeg er selv i uge 36 og har helt klart kunne mærke forskel på de bevægelser der kommer. Synes mere det føles som bløde og runde bevægelser og ikke så mange spark (de der kommer, er dog ikek til at tage fejl af)

Dette skyldes bla. at den lille guldklump ikke længere har helt så meget plads til at bevæge sig som før. Du kan derfor også opleve at maven pludselig ændrer helt form, alt efter hvordan den lille ligger

Samtidig er det også helt normalt, at nogen mærker lidt mindre aktivitet her i denne varme.

Hvis blot du mærker liv hver dag, er der ingen grund til bekymring

Anmeld

13. juli 2010

K&S

noname skriver:

Du mærker ikke så meget spark, men mere glidende bevægelser ikke??? Der er jo ikke så meget plads mere + din lille prins jo er ved at være stor, der er ikke plads til de store armbevægelser.

Så længe du mærker liv hver dag, så er der ikke noget at være bekymret for...

Knus NoName 37+6

Jo, det føles som om han glider hen over indersiden af mavsen  men jeg mærker ham hver dag, så jeg er helt tryg igen...!

Tak for svaret

Anmeld

13. juli 2010

K&S

Tanja84 skriver:

Det er helt normalt at aktivitets niveuaet bliver anderledes jo længere hen i graviditeten du kommer.

Jeg er selv i uge 36 og har helt klart kunne mærke forskel på de bevægelser der kommer. Synes mere det føles som bløde og runde bevægelser og ikke så mange spark (de der kommer, er dog ikek til at tage fejl af)

Dette skyldes bla. at den lille guldklump ikke længere har helt så meget plads til at bevæge sig som før. Du kan derfor også opleve at maven pludselig ændrer helt form, alt efter hvordan den lille ligger

Samtidig er det også helt normalt, at nogen mærker lidt mindre aktivitet her i denne varme.

Hvis blot du mærker liv hver dag, er der ingen grund til bekymring

Hihi, ja lillemanden har en tendens til at ligge i højre side, så mavsen ser meget mærkelig ud mange gange om dagen...!

Men jeg mærker ham hver dag, så jeg er tryg igen  jeg var jo bare lige blevet "vant til" meget mere aktivitet...!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.