Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv19 skriver: Wow hvor var det bare en lækker opskrift Det smagte jo kanon godt, og jeg kunne finde ud af og lave det uden besvær eller nogetTak tak tak for en super opskrift
Wow hvor var det bare en lækker opskrift Det smagte jo kanon godt, og jeg kunne finde ud af og lave det uden besvær eller nogetTak tak tak for en super opskrift
Dét er jeg super glad for at høre, for det var jo bare lidt hjemmebiks
Er glad for at det var simpelt og smagte godt!
kitty skriver: Dét er jeg super glad for at høre, for det var jo bare lidt hjemmebiks Er glad for at det var simpelt og smagte godt!
lillespurv19 skriver: det var virkelig mums, kæresten troede næsten ikke på jeg selv havde lavet det for det så kompliceret ud synes han men det er da klart den nye ynglings fiskeret!
det var virkelig mums, kæresten troede næsten ikke på jeg selv havde lavet det for det så kompliceret ud synes han men det er da klart den nye ynglings fiskeret!
Sikke flink han er Jeg er glad for at du ku bruge opskriften. Jeg har spist resten af vores til frokost idag, og det smagte stadig helt vildt godt
kitty skriver: Sikke flink han er Jeg er glad for at du ku bruge opskriften. Jeg har spist resten af vores til frokost idag, og det smagte stadig helt vildt godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128