Liljes første fødselsdag - gaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Ox.

Hej piger!

Nu har vi gået i nogle uger og spekuleret over hvad dælen vi skal give lilje i 1 års fødselsdagsgave her d. 10 August - og vi er da bare helt lost ..

Hun får nogle Lazy Town dvd'er for det er hun helt vild med ... Men det er jo ikke meget.

Hvad gjorde i?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger!

Nu har vi gået i nogle uger og spekuleret over hvad dælen vi skal give lilje i 1 års fødselsdagsgave her d. 10 August - og vi er da bare helt lost ..

Hun får nogle Lazy Town dvd'er for det er hun helt vild med ... Men det er jo ikke meget.

Hvad gjorde i?

Knus!

Hejsa:0)

Jeg kan faktisk ikke husk ehvad jeg gav Asta i 1 års fødselsdagsgave, men kan huske at jeg af familien øsnkede mig praktiske ting, en toutonia klapvogn, weekendseng osv osv, for ønskede ikke hun skulle blive overdynget i legetøj og tj, for det manglede hun intet af. Familien respekterrede og jeg fik klapvog, weekendseng, hoppegynge osv:0)

Arrjj jeg kan seriøst ikke huske havd jeg selv gv hende:0) Gav hende legetøj er jeg sikker på, men hvad??? Jeg må ind og finde billeder frem:0)

Anmeld

13. juli 2010

Ox.

Hehe - det er virkelig ikke nemt, vi har sagt til familien at vi ønsker os sådan en dvd fætter til bilen da vi ofte er ude at køre langt når vi skal over til svigerfamilien osv ..

Men ellers er vi heeeelt på bar bund ...

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Hehe - det er virkelig ikke nemt, vi har sagt til familien at vi ønsker os sådan en dvd fætter til bilen da vi ofte er ude at køre langt når vi skal over til svigerfamilien osv ..

:0)

Smiler - jeg kender det godt, og kan desværre ikke sige at det bliver nemmere med alderne:0)

Men husk hun kun bliver et år - og for hende er det at pakke ud og se farvestrålende papir det der er sjovt:0)

Hun kan jo ikke huske legetøjet hun får:0) Måske køb en kasse med store duplo klodser og pak dem enkelthvis ind:0)

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger!

Hvad gjorde i?

Knus!

Kan huske min mor gav Asta sådan et stabletårn af store papklodser på et tidspunkt.

Den var et hit fordi den kunne blive større end hende selv. Princippet er som denne men den havde andet design:0)

http://www.shop.babyleg.dk/product_info.php?manufacturers_id=18&products_id=501&sessionid=7ffbe3d261451721c6fac8943ea775ad

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Mere som denne:0)

http://www.lianen.dk/1-3+%C3%A5r/Stabelt%C3%A5rn.html

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Griner:0)

Fandt sku lige den hun fik:0)

http://paradisvej.com/product.asp?product=1728

Den er lavet lidt som et puslespil også, på en side skal kan samle et højt billede, anden side er det tal osv:0)

Anmeld

13. juli 2010

Ox.

Ihh hvor hyggelige idéer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.