Kan jeg tage ham ud af tremmesengen allerede nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

denlille

Har købt en flexa juniorseng..Han er 2,3 år..Der er senghest på..Men hvornår kom jeres ud af tremmesengen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Sara.

Jeg tog Lærke ud da hun var 2...

Det passede med at vi ku flytte tilbage i vores leglighed som havde været under ombygning. Vi havde boet hos min mands far et halvt år hvor hun havde sovet i en rejseseng med rigtig madras....

Da vi flyttede tilbage okt hvor hun bleb 2 og jeg ventede barn med termin d.26 marts så jeg ingen grund til at hun sku tilbnage i tremmesengen for så at komme udf af den kort efter da vi ville bruge den til. bettemanden...

hun elskede med det hun og samme og har aldrig sovet så godt før

og så kan hun selv stå op nu eller komme ind i voprew seng om natten.. det kan både hun og vi li

Hvis i føler det er det rigtige så er det da det

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

Jeg mener Liva var lige omkring 2 år da hun fik taget tremmerne af sin seng....

Anmeld

13. juli 2010

hannetheis

theis var 2 år da han fik en juniorseng. og han elsker den, han kan sidde længe i senge og se i en bog, lege med biler, eller andet.

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

spætte skriver:

Har købt en flexa juniorseng..Han er 2,3 år..Der er senghest på..Men hvornår kom jeres ud af tremmesengen?

Hejsa:0)

Asta sov i hendes tremmeseng til hun var 3 1/2:0) Hun elskede den seng og hun ville ikke have en større:0)

Hun sov uden tremmer i den ene side fra hun var 2 1/2 tror jeg:0)

Anmeld

13. juli 2010

Thalia

Sebastian kom i Hoppesengen med sengehest da han var knap 18 mdr. Det var nogle uger før han blev storebror, og det var en måde at få ham væk fra vores seng i god tid før der kom en ny baby (Vi samsover med vores små).

Victor er nu 1½ år gammel og sover stadig i tremmesengen, han er dog super begejstret for storebrors seng så vi overvejer om han snart skal have lov at have en magen til.

Anmeld

13. juli 2010

Svei

Da de selv kunne kravle op og ned, da jeg ikke kan se grunden til tremmer ellers...altså udover at beskytte barnet. mine fik tremmerne af inden de blev et år...

Anmeld

13. juli 2010

Laulund87

Yrsa skriver:

Da de selv kunne kravle op og ned, da jeg ikke kan se grunden til tremmer ellers...altså udover at beskytte barnet. mine fik tremmerne af inden de blev et år...

Og de faldt ikke ud?

Anmeld

13. juli 2010

LinLin

Min var over 3 år... Han prøvede ALDRIG at kravle ud af den - havde han forsøgt på det var den blevet skiftet ud (det var ikke en af dem hvor en side kan tages af)! Savner faktisk lidt at han lå og kaldte på mig, når han ikke gad ligge der mere...

Anmeld

13. juli 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Og de faldt ikke ud?

Nej, men den ældstes seng var så bred at jeg bare lige havde en ekstra pude så han ikek lige kunne rulle ud og de to smås seng var en lillePer seng, der er jo en kant på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.